Politie motorkleding

Auteur Topic: Politie motorkleding  (gelezen 63303 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #80 Gepost op: 8 mei 2013, 15:22:05


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #81 Gepost op: 8 mei 2013, 15:28:10
Sie
Hmmm, Richa was een mogelijke kandidaat als ik op jacht ging naar nieuwe kleding, maar als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb dan is het wel stof tussen de ritsen. De ritsen van mijn huidige Macna broek zitten muurvast.  :-\


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #82 Gepost op: 8 mei 2013, 20:04:11
Sie

Persoonlijk vind ik niet alleen de ritsen van de jas om te huilen, maar ook die van de broekspijpen. Daar komt de stof ook standaard tussen en om nou te zeggen dat de broek ook heel warm is, valt mij enigszins een beetje tegen!


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #83 Gepost op: 8 mei 2013, 20:53:40
Persoonlijk vind ik niet alleen de ritsen van de jas om te huilen, maar ook die van de broekspijpen. Daar komt de stof ook standaard tussen en om nou te zeggen dat de broek ook heel warm is, valt mij enigszins een beetje tegen!

Ook die feiten kloppen allemaal.... :-\


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #84 Gepost op: 1 juni 2013, 03:04:38
Alle verzoekjes om (2e hands politie) motorkleding verwijderd... Hier graag alleen over het nieuwe motorpak en gerelateerde zaken.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7205

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #85 Gepost op: 1 juli 2013, 23:51:42
Ik kan uit betrouwbare bron melden dat de ritsen verbeterd worden. Ik heb een winterpak mogen testen met nieuwe ritsen en een 'spie' in de onderzijde van de broek. De stof valt nu naar binnen zodat hij niet tussen de rits komt.
Ook de ritsen op de mouwen zijn verbeterd. E.e.a. wordt in de nieuwe lichting pakken doorgevoerd.
Over de opmerking dat het pak te koud is: je kan separaat een dikker voering bestellen, deze staat niet op de site, ik adviseer gewoon om te bellen met Apeldoorn.
Ook zijn er veel klachten over de stugheid van de winterjas, deze wordt soepeler naarmate je deze draagt.
En als laatste een tip: doe de nieuwe motorkleding nooit in een droogkast, dit is funest voor de werking van het pak.
Vragen? stel ze.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #86 Gepost op: 8 november 2013, 18:21:44
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1158717 date=1368019196
Daar valt over te twisten. De kwaliteit van het winterpak op zich is prima. Water wat er opvalt loopt ook direct er weer vanaf. De kwaliteit van de ritsen is om te huilen. Tevens loopt de stof continue tussen de ritsen.
Nog steeds tevreden over het Richa pak..?

Krijg inmiddels een nat kruis in mijn huidige broek...  :(  e050


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #87 Gepost op: 8 november 2013, 21:46:38
Ach het is allemaal ........


michaelmiata89

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #88 Gepost op: 8 november 2013, 22:58:43
Gebruiken jullie wellicht nog een spray/water afstotend middel op de motorkleding? Mijn Stadler ex-politie motorbroek is ook niet geheel waterafstotend (meer).
Motorbegeleider, evenementen verkeersregelaar en actief in wijk preventie team


Mahad

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 248
Reactie #89 Gepost op: 8 november 2013, 23:13:22
Wat gebeurt er met de ex-motorbroeken ? Moet je die inleveren of mag je die ook gewoon houden ?
That's just the way it is.