Instroommoment politieacademie mei 2013

Auteur Topic: Instroommoment politieacademie mei 2013  (gelezen 5610 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Gepost op: 11 januari 2013, 17:37:53
Hallo,

Ik heb een vraag over wanneer de zomervakantie begint voor de studenten die instromen in mei 2013.
Ik heb al een aantal keer met de politieacademie gebeld om deze vraag te stellen maar ze verbinden me keer op keer door met iemand die het niet weet. Ik wil dit graag weten omdat ik zit met een vakantie wat ik zo snel mogelijk wil boeken. Ik hoop dat iemand me dit kan vertellen!

Mvg Jesse ten Dam




Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2013, 17:48:43
Ik ga trouwens de opleiding tot hoofdagent niveau 4 volgen te Apeldoorn. Korps Twente (inmiddels Oost-Nederland)


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2013, 06:25:22
Gefeliciteerd! Ik denk gewoon de reguliere zomervakantie.... bel even met P&O van je korps en vraag naar een leertrajectbegeleider. Die moet dat weten.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2013, 00:11:59
Gefeliciteerd! Ik denk gewoon de reguliere zomervakantie.... bel even met P&O van je korps en vraag naar een leertrajectbegeleider. Die moet dat weten.

Volgens mij was er in mei 2012 ook een instroommoment nieuwe opleiding en hadden zij 2 weken vakantie. De reguliere vakantie is ieder geval van half juli tot half augustus.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2013, 08:33:23
De Politieacademie zit normaal gesproken 4 weken dicht in de zomer (periode bouwvak). Dit geldt ook altijd voor studenten die in mei regulier instromen, maar ik weet niet zeker of dit in 2013 anders is. Ik zoek het nog even op!


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2013, 08:46:58
Heb een antwoord! :) Ieder jaar, dus ook in 2013, valt de vakantie in de weken 29 t/m 32. Succes met boeken!  ;)


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2013, 11:47:01
Heel erg bedankt!!!

Dit scheelt een hoop gebel en gezoek! O0

gr Jesse


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7 Gepost op: 17 januari 2013, 22:22:55
Er gaat op dit moment een schrijven rond dat week 29 mogelijk gaat vervallen en verplaatst wordt naar december (kerst). Dus dan zou je week 30 t/m 32 zomerverlof hebben en rond de kerst ook 1 week.
Voor details hierover moet je toch echt bij de academie zijn, ik ga de brief niet op een openbaar forum plaatsen.

Overigens geldt dit alleen voor de school voor politiekunde en ik dacht alleen voor lichtingen uit 2013, maar verdere details weet ik niet.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #8 Gepost op: 17 januari 2013, 23:08:57
Had een hoop regel/lesverplaats-werk gescheeld de afgelopen 3 kerstvakanties  98uiye


ChiellieNL

  • Aspirant Recherchekundige
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2013, 06:12:55
Let even op dat dit wel eenheid-afhankelijk is!
Wanneer je zo kort in dienst bent heb je vaak niet genoeg vakantie uren opgebouwd. Als de academie dan 4 weken dicht is, willen sommige eenheden dat je gewoon bij de eenheid zelf hand- en spandiensten komt verrichten!