Welke mede HV-forum gebruikers starten met de opleiding '(hoofd)agent' in Rotterdam-Rijnmond?

Auteur Topic: Welke mede HV-forum gebruikers starten met de opleiding '(hoofd)agent' in Rotterdam-Rijnmond?  (gelezen 6185 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

On-Airve

  • Hoofdagent i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Brief gister per mail ontvangen over de startweek! Ik heb HBO rechen gedaan :) Ik zie je volgende week;)  O0 O0

Heb je die brief gekregen van de academie of van het korps? Het enige wat ik heb gekregen is een nieuwsbrief. Anders moet ik deze week nog even gaan bellen! Ben wel benieuwd naar het startprogramma!
“Relax, the handcuffs are tight because they're new. They'll stretch after you wear them a while.”


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Heb je die brief gekregen van de academie of van het korps? Het enige wat ik heb gekregen is een nieuwsbrief. Anders moet ik deze week nog even gaan bellen! Ben wel benieuwd naar het startprogramma!

Beide! Van het korps voor maandag per post, dat we ons moeten melden om 9 uur op doelwater. Per mail de uitnodiging van de acedemie, met een kennismakingsdag dinsdag. Woensdag buiten de deur de hele dag buiten sporten (overall M.E. mee). Dus kijk ook even in je ongewenste mail? En anders nog even afwachten, komt wel goed desnoods maandag de info van je nieuwe collega's ;)


On-Airve

  • Hoofdagent i.o.
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Toch de mail binnen gekregen! Ben wel benieuwd naar de 'sportdag'! Moet jij toevallig vrijdag nog je vest laten aanmeten?
“Relax, the handcuffs are tight because they're new. They'll stretch after you wear them a while.”


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Toch de mail binnen gekregen! Ben wel benieuwd naar de 'sportdag'! Moet jij toevallig vrijdag nog je vest laten aanmeten?

Ja klopt! Dat moet ik inderdaad, uit mijn hoofd gezegd om half 1 volgens mij! Jij?


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Alex, succes met de opleiding.

Ik start (als Rotterdammer) op 28 Januari bij de eenheid Den Haag. Telt dat ook??

Je Q1 moet je alleen even veranderen naar T1, haha. Iets met de nieuwe opleiding...

Succes allemaal! O0


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Haha zat ik ook al over na te denken.

Heb maar besloten om het gewoon helemaal weg te laten, scheelt weer kunnen er ook geen fouten worden gemaakt.


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Een beetje een late reactie...
Maar hier ben ik dan.
Ik heb een MBO electro technische achtergrond. En nu eindelijk de kans gekregen om bij de politie te beginnen.
ik moet vrijdag indd ook voor het veiligheidsvest. Ik heb alleen een mail gehad voor maandag op doelwater? dat vindt ik een beetje vreemd maar ik zal nog even afwachten.

Groet,

Alex
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Een beetje een late reactie...
Maar hier ben ik dan.
Ik heb een MBO electro technische achtergrond. En nu eindelijk de kans gekregen om bij de politie te beginnen.
ik moet vrijdag indd ook voor het veiligheidsvest. Ik heb alleen een mail gehad voor maandag op doelwater? dat vindt ik een beetje vreemd maar ik zal nog even afwachten.

Groet,

Alex

Dan zullen we elkaar wel treffen vrijdag! Kijk ook even in je spam/ongewenste mail. Anders even bellen na morgen:) We zien elkaar maandag, en wellicht vrijdag!  O0


brandweerman511

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 273
Dat komt helemaal goed denk ik! ik heb een email gehad van de accademie dat de datum van 28 januari naar 29 januarie is verandert i.v.m. het bezoek aan doelwater. Er staat bij voor meer info zie de bijlage alleen die bijlage zit er niet bij.
er is geen mooier weer dan brandweer!  Niv 3 Politie Rotterdam


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Dat komt helemaal goed denk ik! ik heb een email gehad van de accademie dat de datum van 28 januari naar 29 januarie is verandert i.v.m. het bezoek aan doelwater. Er staat bij voor meer info zie de bijlage alleen die bijlage zit er niet bij.

Dan is het in orde! Wil de bijlage wel ff naar je mailen, als je een PM stuurt naar me?