Reddingsbrigade Noord-Holland-Noord versus alarmering

Auteur Topic: Reddingsbrigade Noord-Holland-Noord versus alarmering  (gelezen 8786 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #40 Gepost op: 31 januari 2013, 17:56:33
Bijdrage verwijderd

Er worden hier door verschillende personen zaken besproken, waarbij de meningen worden onderbouwd met argumenten. Dat is wat anders dan "zeuren en zeiken". De personen die betrokken zijn bij dit verhaal hebben hun mening gevormd en hun standpunten duidelijk gemaakt, het heeft geen toegevoegde waarde om deze standpunten ongefundeerd te kwalificeren. Als er leden zijn die nog inhoudelijk willen reageren over de achtergrond van "het onderzoek" is dit uiteraard wel mogelijk.

Als er inhoudelijke vragen zijn over meldkamer procedures binnen de RVR Noord-Holland Noord, kunnen deze gesteld worden.


9910001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,762
Reactie #41 Gepost op: 31 januari 2013, 20:52:30
Ik neem aan dat er nu een concrete vraag over de procedures in nhn gaat volgen. Hier geeft iedereen met liefde een antwoord op, geen geheimen.
9910001


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #42 Gepost op: 31 januari 2013, 22:01:22
als het goed is, is vanavond het RVR NHN getekend in Alkmaar O0


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #43 Gepost op: 31 januari 2013, 22:25:32
Vooruitlopend op het persbericht wat uiterlijk morgen met alle details zal volgen kan ik alvast melden dat dat inderdaad gebeurd is...

(Niet helemaal on-topic misschien, maar aangezien het Moderatorteam zelf begon met "RVR Noord-Holland Noord" durf ik het wel aan...  0098)
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


De reddende engel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 84
Reactie #44 Gepost op: 1 februari 2013, 12:12:20
]De reden dat mijn bericht is verwijderd snap ik niet helemaal. Er stond in dat we het op de materie moeten houden en niet om het ruziemaken over een eventuele gang van zaken.
Daarnaast wenste ik Delta succes met zijn opdracht!

En als reactie op Rhonus: http://www.reddingsbrigade.nl/home/1507