Heel veel geluk bij ongeval

Auteur Topic: Heel veel geluk bij ongeval  (gelezen 2895 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart S

  • Gast
Gepost op: 5 april 2005, 11:10:58
Hallo,

op http://www.pbase.com/windmill35/crash&page=all staat een fotoreportage van een ongeval met een vrachtwagen in Amerika.
De wagen botste op een voor hem rijdende vrachtwagen, waarbij zijn lading (rollen staal) door de klap naar voren schoof, door de trailer, door de slaapcabine en via het voorraam naar buiten. De bestuurder kwam er ongeloofelijk goed vanaf met alleen verwondingen aan zijn rechterhand en pols. Door de klap brak zijn stoel af en draaide naar buiten waardoor hij uit de baan van de aanstormende rollen bleef. De foto's zeggen genoeg denk ik... (ik plaats de link naar de foto's in plaats van de foto's zelf i.v.m. copyrights)

Groeten,

Bart




Miekje

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 5 april 2005, 11:13:55
Dan heb je als chauffeur inderdaad wel een engeltje op je schouder als je het er zo afbrengt.  :o


brw_sluis

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 5 april 2005, 11:20:19
die heeft idd hééééél veel geluk gehad als je zo die cabine van die achterste vrachtwagen ziet....:o


firemanr

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 5 april 2005, 11:28:17
Dan heb je dus inderdaad heel veel geluk gehad....


Heel veel jaren geleden is er ook een ongeval in Nederland geweest met een lading stalen platen. Deze kwamen ook door de cabine en "sneed" deze halvendoor. De chauffeur had dit geluk dus niet..... :'(


brw_sluis

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 5 april 2005, 11:48:55
Dan heb je dus inderdaad heel veel geluk gehad....


Heel veel jaren geleden is er ook een ongeval in Nederland geweest met een lading stalen platen. Deze kwamen ook door de cabine en "sneed" deze halvendoor. De chauffeur had dit geluk dus niet..... :'(
dat was toch niet in onze regio hoop ik he ??


Securifire

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 258
Reactie #5 Gepost op: 5 april 2005, 13:06:38
dat was toch niet in onze regio hoop ik he ??
Ehm ieder ongeval met slachtoffers is er een teveel. En of dat nu bij jouw in de regio is maakt toch niet uit ??? Of is het als het in een andere regio gebeurt minder erg. Dat proef ik een beetje uit jouw verhaal......


firemanr

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 5 april 2005, 13:32:55
Ehm ieder ongeval met slachtoffers is er een teveel. En of dat nu bij jouw in de regio is maakt toch niet uit ??? Of is het als het in een andere regio gebeurt minder erg. Dat proef ik een beetje uit jouw verhaal......

Dat bedoeltie niet, dat weet ik zeker.... ;)