Nieuw oefencentum voor brandweer Zuid-Holland-Zuid

Auteur Topic: Nieuw oefencentum voor brandweer Zuid-Holland-Zuid  (gelezen 2304 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Gepost op: 22 mei 2005, 11:01:56
DORDRECHT -   Burgemeester R.J.G. Bandell sloeg woensdag 18 mei de eerste paal voor een oefencentrum voor brandweer, politie en GGD/GHOR.
 Het is het eerste oefencentrum in Nederland waar grootschalige oefeningen kunnen worden gehouden voor hulpverleningsdiensten. Naar verwachting kan het oefencentrum voor de regionale Brandweer Zuid-Holland Zuid en andere hulpverleners begin 2006 in gebruik genomen worden. Het oefencentrum wordt in de eerste plaats ingericht voor de brandweer. Voor het ensceneren van bijzondere situaties wordt het centrum bovendien uitgerust met een schip, een chemische in! stallatie, een snelweg en een spoo rwegovergang. Naast brandweeropleidingen en realistische oefeningen is het oefencentrum uitermate geschikt voor een breed scala aan veiligheidstrainingen. Ook bedrijven en burgers kunnen terecht voor veiligheidstrainingen, zoals bedrijfshulpverlening, brandbestrijding, EHBO en ontruimingsoefeningen.

Tekst en natuurlijk foto's van de eerste paal staan op:

www.hulpdienstenzhz.nl

Ook staan er veel foto's van de IVIC op deze site !!  ;D ;D ;D ;D


Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid


Alfred van Oudenaarden

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 24 mei 2005, 20:26:08
Ik wil graag solliciteren voor een funtie op het oefencentrum, waar kan ik deze naar toesturen en welke functies zijn er.


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #2 Gepost op: 24 mei 2005, 20:50:11
  Ta


pompbediende

  • Meerdere functies
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,263
Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2005, 10:20:40
Zie ook www.safetycenter.com.

Ik zag wel dat erook een 3d filmpje bij zit van hoe het er uit komt te zien, het ziet er goed en gaaf uit. Ik heb nu al zin om daar te gaan oefenen    ;D ;D ;D ;D
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid