Wie starten met de opleiding '(hoofd)agent' in Den Haag op 28-01-2013?

Auteur Topic: Wie starten met de opleiding '(hoofd)agent' in Den Haag op 28-01-2013?  (gelezen 4467 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #10 Gepost op: 29 januari 2013, 10:45:55
Heel veel succes gewenst in Den Haag.

Het klopt inderdaad dat studenten worden geplaatst waar de Eenheid opleidingsplaatsen heeft ingekocht. Als dit bijvoorbeeld nog maar op één locatie kan en de prioriteit om studenten naar school te sturen hoog is, kan het voorkomen dat dit niet de dichtstbijzijnde opleidingslocatie van de Politieacademie is.

Bekijk ook eens deze pagina: http://www.kombijdepolitie.nl/Regios/Pages/locatie-denhaag.aspx


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #11 Gepost op: 29 januari 2013, 11:11:54
Ik heb contact gehad met iemand van W&S uit Den Haag, en zij wist mij te vertellen dat de groep van mei misschien zelfs al start op de nieuwe locatie De Yp. Dit was echter nog niet helemaal zeker, maar de plannen zijn er in ieder geval om dit jaar over te gaan.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #12 Gepost op: 29 januari 2013, 15:53:17
Ik heb contact gehad met iemand van W&S uit Den Haag, en zij wist mij te vertellen dat de groep van mei misschien zelfs al start op de nieuwe locatie De Yp. Dit was echter nog niet helemaal zeker, maar de plannen zijn er in ieder geval om dit jaar over te gaan.

Ja dit jaar zijn de plannen om over te gaan, maar 99,9 procent zeker dat dat niet begint bij de lichting van mei. Het zal aan het einde van dit jaar zijn. Zelf zeggen ze het najaar maar het zal wel in november zijn.. 98uiye


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2013, 22:42:44
Gaat inderdaad het najaar worden, aangezien ik in die periode dan werkzaam ben in het korps zal ik pas in 2014 mijn lessen mogen volgen op de Yp. Sommige afdelingen zoals IBT en schiettrainingen gaan wel eerder over, had ik begrepen?

De eerste dagen bevallen mij prima, je wordt wel compleet aangevallen met enorm veel info over de verschillende ICT-systemen. Daarnaast zorgen ze een beetje dat je na je introweken volledig aan de slag kunt in de schoolomgeving. Me klas bevalt enorm goed, allemaal toffe collega´s met allemaal verschillende achtergronden. Zo vullen we elkaar goed aan. Bureau van tewerkstelling zal worden Overbosch, ik zal vrijdag kennis gaan maken met de collega´s die werkzaam zijn bij dit bureau.

Moet nog wel even wennen aan het vroege opstaan  ::)


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #14 Gepost op: 1 februari 2013, 16:39:49
T.z.t. dus even een nieuw filmpje maken! :)


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #15 Gepost op: 2 februari 2013, 01:09:11
Met betrekking tot de nieuwe opleidingslocatie?


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #16 Gepost op: 4 februari 2013, 08:54:06
Ja, idd!  ;)