Nieuwe bluspakken voor brandweer Amsterdam-Amstelland

Auteur Topic: Nieuwe bluspakken voor brandweer Amsterdam-Amstelland  (gelezen 19991 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #40 Gepost op: 2 januari 2015, 14:12:55
En zeer binnenkort krijgen wij in het district ook de nieuwe pakken, en van daar uit worden alle districten in de regio Utrecht voorzien van nieuwe bluspakken. De oudste pakken worden het eerst vervangen, en dan op leeftijd de verdere uitrol.


jeroen21

  • manschap brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 477
Reactie #41 Gepost op: 2 januari 2015, 14:14:17
die van de regio Utrecht krijgen ongeveer dezelfde kleuren als de amerikaanse brandweeer. Dus wat driebergen nu draag. Mooie pakken.


Rickvb

  • Ambulance / Brandweer / Reddingsbrigade
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 565
Reactie #42 Gepost op: 2 januari 2015, 14:25:54
Citaat van: Schuimpie link=msg=1319519 date=1420199830
Veel plezier daar in ZaWa met de pakken! Het zijn heerlijk werkbare pakken... Maar wat al wordt gezegd, de rits in de broek mis ik wel... Staat er bij jullie ook 'Brandweer Zaanstreek-Waterland' tekst op de rug?

Vandaag mijn eerste dienst in de nieuwe pakken, voelt nog stug aan maar dat zal wel door de nieuwigheid komen. Rits in de broek zit trouwens aan de buitenzijde van de broekspijpen, had ze wel nodig om m'n broek nog enigszins over mijn laarzen heen te krijgen...





*eigen foto's*


Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #43 Gepost op: 2 januari 2015, 14:31:19
Gaaf om te zien! Toch jullie 'eigen identiteit' op de kleding...

In het begin zit hij inderdaad aardig stug. Eenmaal wegsturen voor een wasbeurt, en dan loopt ie gelijk wat soepeler...

Ook wel slim dat de kleding van ZaWa bij de PBW van Amsterdam-Amstelland in Amstelveen wordt gewassen en onderhouden ;-)
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-