Nieuwe jeeps voor de KMAR?

Auteur Topic: Nieuwe jeeps voor de KMAR?  (gelezen 7650 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Gepost op: 8 april 2005, 17:57:43
Vanmiddag zag ik de KMAR een geldtransport van de Nederlandse Bank begeleiden op de A2. Het eerste wat me opviel waren de voertuigen waarin de KMAR reed. Drie hele dikke jeeps, volgens mij Nissan Pathfinders voorzien van BZK striping en een hele platte blauwe ledbalk. Enorm vette voertuigen? Wie weet meer specificaties van deze voertuigen of heeft er foto's van?


Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #1 Gepost op: 8 april 2005, 18:02:04
Vanmiddag zag ik de KMAR een geldtransport van de Nederlandse Bank begeleiden op de A2. Het eerste wat me opviel waren de voertuigen waarin de KMAR reed. Drie hele dikke jeeps, volgens mij Nissan Pathfinders voorzien van BZK striping en een hele platte blauwe ledbalk. Enorm vette voertuigen? Wie weet meer specificaties van deze voertuigen of heeft er foto's van?
Zijn Nissan Patrol, en al een tijdje in dienst ;) Werkt wel aardig, Ledbalken zijn extreem fel

foto's heb ik iig gezien op www.politievoertuigen.nl en op mijn avatar :P



Deze foto's zijn gemaakt door Hans van Velthuysen, en komen van www.politievoertuigen.nl
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #2 Gepost op: 8 april 2005, 18:03:41
Ik vind het prachtige jeeps. Mooier dan de vorige Mercedes benz. Ik heb er een foto van gezien in de Markrant.
Groeten, Colin


guest1564

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 8 april 2005, 18:09:40
Mooie jeeps, vooral die leds ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 8 april 2005, 18:30:53
ja zijn inderdaad erg mooie voertuigen, vind het zelf ook wel mooi (die ledjes overal) :P
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


vistuig

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 447
    • KNRM Dordrecht
Reactie #5 Gepost op: 8 april 2005, 19:25:08
Echt een vette wagen.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord


Shire

  • Verkeersleider / OvD-OV in Rotjeknor.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 828
  • Back to the sixties.
Reactie #6 Gepost op: 8 april 2005, 21:16:09
Die auto ziet er netjes uit.
Maar waarom zit er een andere bumper met extra knipperlichten en van die uitstekende buizen  naar de deuren op gemonteerd ?? :o
Dat ziet er nogal primitief uit.
De hele dag met metro-treinen spelen en nog betaald krijgen ook ! Soms buiten spelen als OvD-OV


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #7 Gepost op: 8 april 2005, 21:19:22
ik gok op dit:

de wagen word gebruikt bij geldtransporten dus wat doe je als je dan rijd met een geldwagen achter je en der staat dwars een auto op de weg? juist gas der af en rammen dat ding ;D

maar jvo weet de juiste reden wel
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 8 april 2005, 21:20:11
Zijn zeker gaaf... Hij stond ook op de landelijke politiedag.  ;D Zwaailampen zijn ook niet verkeerd die nieuw led-lichtbalken zitten ook hier op de nieuwe Opel Zafira's.



Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #9 Gepost op: 8 april 2005, 21:53:23
Deze wagens hebben een normaal 'burger' kenteken. Is dit tijdelijk en komt er later nog een Militairkenteken op??