Einde amber alert: Anass Aouragh (13) stoffelijk overschot aangetroffen - Wassenaar 06-02-2013

Auteur Topic: Einde amber alert: Anass Aouragh (13) stoffelijk overschot aangetroffen - Wassenaar 06-02-2013  (gelezen 25390 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Uiteraard zal er eerst onderzocht moeten worden of dit de jongen is, maar gezien het intrekken van het amber alert, komt het bij mij over als een bevestiging dat het de jongen betreft.

Afschuwelijk  :-\ :'(


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Uiteraard zal er eerst onderzocht moeten worden of dit de jongen is, maar gezien het intrekken van het amber alert, komt het bij mij over als een bevestiging dat het de jongen betreft.

Afschuwelijk  :-\ :'(

In ieder geval heeft de politie voldoende aanleiding om het Amber-Alert in te trekken.

Heel erg afschuwelijk dit. In ieder geval heel veel sterkte toegewenst naar de ouders van het nu nog onbekende slachtoffer.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Vreselijk! Kinderen zijn echt nergens meer veilig! Ik wens de familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616



Wassenaar - In een bosperceel nabij attractiepark Duinrell is vanmorgen een stoffelijk overschot aangetroffen.

Het gaat zeer waarschijnlijk om 13-jarige Anass Wassim Aouragh. De jongen was gistermiddag bezig met het rondbrengen van folders in de wijk Oostburg, hij keerde echter thuis niet terug. De fiets van de jongen werd onbeheerd aangetroffen op de Katwijkseweg. De politie is gestart met een zoekactie en heeft gekeken bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn, maar hij werd daar niet gevonden.

Een jongetje had aan zijn moeder verteld dat hij Anass woensdagavond rond half acht het bos in had zien lopen in gezelschap van een man met een grijze joggingbroek. De man werd omschreven als iemand die er 'eng' uit zag.

De politie vreesde dat er iets ernstigs aan de hand was, en heeft woensdagavond nog een grote zoekactie opgezet en een Amber Alert verstuurd.

Donderdagochtend heeft de politie de zoekactie hervat waarbij onder anderen de Mobiele Eenheid en een politiehelikopter werd ingezet. Het stoffelijk overschot werd kort na het hervatten van de zoekactie aangetroffen in een bosperceel. De politie heeft een groot plaats delict afgezet. FO (Forensische Opsporing) is ter plaats voor onderzoek. Die moet de identiteit bevestigen en duidelijkheid geven over de doodsoorzaak.

Meer beeldverslag (foto en video) op
http://www.regio15.nl/actueel/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/14965-anass-aouragh-dood-gevonden-in-bos


specialagent112

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 333
Ik hoop voor de ouders dat het niet zo is.... Triest is het... Ik snap nog steeds niet waarom mensen elkaar uberhaubt zulke dingen aandoen.


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Vreselijk!!

Als het waar is dan mag hij aan de hoogste boom daar (zijn er genoeg) en lekker laten bungelen. Niet naar omkijken.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Medeleven gaat in elk geval uit naar alle betrokkenen en ouders in het bijzonder.

Hoewel je hoopt voor de ouders dat het niet waar zal zijn geeft het vinden van het SO toch een zekere rust, hoewel natuurlijk zeer hard heeft men in elk geval een lichaam om afscheid van te nemen en het tragische verhaal te verwerken, af te sluiten en een plekje te geven.

Dit maakt het allemaal niet minder ernstig (laat duidelijk zijn dat ik het niet zo bedoel) maar als je kijkt naar de ouders van bijvoorbeeld Tanja Groen of Nickie Verstappen, elke keer als er iets in die zaken "te melden valt" ga je telkens opnieuw door een hel. Een van de ouders van Tanja bijvoorbeeld ken ik van mijn tijd bij het huidige Tata waar hij af en toe de bus route reed waarin ik naar mijn werk ging, die man heb ik in een aantal weken gewoon "leeg zien lopen" tot ziek thuis en weer aan het werk, een dergelijke situatie houd je de rest van je leven in onzekerheid en "gelukkig" blijft die situatie de ouders van Anass bespaard, je kind verliezen (zeker door een misdrijf) gun je geen enkele ouder maar is bot gezegd "te overzien" dat je kind verdwijnt is een oneindige leegte waarvan je nimmer weet wanneer er weer een lichtpuntje gaat gloren en daardoor telkens opgerakeld wordt.

Voor allen die aanstoot nemen aan mijn tekst: Deze is niet zo bot bedoeld als geschreven noch om het feit minder ernstig te laten lijken.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Medeleven gaat in elk geval uit naar alle betrokkenen en ouders in het bijzonder.

Hoewel je hoopt voor de ouders dat het niet waar zal zijn geeft het vinden van het SO toch een zekere rust, hoewel natuurlijk zeer hard heeft men in elk geval een lichaam om afscheid van te nemen en het tragische verhaal te verwerken, af te sluiten en een plekje te geven.

Dit maakt het allemaal niet minder ernstig (laat duidelijk zijn dat ik het niet zo bedoel) maar als je kijkt naar de ouders van bijvoorbeeld Tanja Groen of Nickie Verstappen, elke keer als er iets in die zaken "te melden valt" ga je telkens opnieuw door een hel. Een van de ouders van Tanja bijvoorbeeld ken ik van mijn tijd bij het huidige Tata waar hij af en toe de bus route reed waarin ik naar mijn werk ging, die man heb ik in een aantal weken gewoon "leeg zien lopen" tot ziek thuis en weer aan het werk, een dergelijke situatie houd je de rest van je leven in onzekerheid en "gelukkig" blijft die situatie de ouders van Anass bespaard, je kind verliezen (zeker door een misdrijf) gun je geen enkele ouder maar is bot gezegd "te overzien" dat je kind verdwijnt is een oneindige leegte waarvan je nimmer weet wanneer er weer een lichtpuntje gaat gloren en daardoor telkens opgerakeld wordt.

Voor allen die aanstoot nemen aan mijn tekst: Deze is niet zo bot bedoeld als geschreven noch om het feit minder ernstig te laten lijken.

Zeker de wat oudere garde van leden weten dat je het niet zo bot bedoeld. Alleen al kijkende naar watvoor moeite, tijd en energie je er elke keer weer insteekt om de KLF rijdende te houden en zieke kindjes de dag van hun leven te geven.

En je hebt zeker gelijk. De onzekerheid of je kind nog in leven is of niet. Dat is voor de ouders het meest pijnlijke. Heb een keer een docu gezien over ouders van vermiste kinderen. Daarin sprak een ouder ook dat die graag wilde horen of haar kind leefde of niet. Ze zij ook dat ze op dat moment het niet erg vond om te horen dat haar kind overleden was, omdat ze het dan kon afsluiten en geen onzekerheid meer had.

Maar het neemt zeker niet weg dat dit verschrikkelijk is. Ik hoop ook echt dat alle inspanning van de collega's zal leiden tot een dader.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Hoewel je hoopt voor de ouders dat het niet waar zal zijn geeft het vinden van het SO toch een zekere rust,

Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar bij een gisteravond uitgegeven amber-alert vind ik het eigenlijk ongepast wat je zegt. Het net gebeurd, en dan zeggen dat de ouders hiermee rust hebben? De vergelijking met de kinderzaken die je aanhaalt gaat dan ook niet op, mijns inziens.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Ik begrijp wat je wilt zeggen, maar bij een gisteravond uitgegeven amber-alert vind ik het eigenlijk ongepast wat je zegt. Het net gebeurd, en dan zeggen dat de ouders hiermee rust hebben? De vergelijking met de kinderzaken die je aanhaalt gaat dan ook niet op, mijns inziens.

Ik denk dat hij probeert te zeggen dat de onzekerheid voor de ouders weg is. Rust zullen zeker nog niet hebben. Maar als het blijkt dat het Anass is, dan kunnen de ouders wel afscheid nemen en kunnen ze beginnen met het rouwproces. Dat is zeker niet makkelijk, want voor zover de info nu reikt, lijkt het te gaan om een misdrijf.

Zullen proberen enigzins begrip te hebben voor elkaars opemerkingen, zeker als het goed bedoeld is.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.