'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop

Auteur Topic: 'Blik op de weg' en 'Wegmisbruikers' op de schop  (gelezen 27025 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #40 Gepost op: 18 april 2013, 14:58:58
Er komt wel een 'nieuw, breder programma over het politiewerk' voor in de plaats, zegt commercieel directeur Fup Goudswaard van het productiebedrijf.

Mag ik hieruit afleiden dat Leo een algemeen programma gaat maken over de politie? :) Er is enige tijd geleden een pilot geweest waarbij men handhavers volgde in het land, was ook weinig mis mee...


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #41 Gepost op: 18 april 2013, 15:00:48
Mag ik hieruit afleiden dat Leo een algemeen programma gaat maken over de politie? :) Er is enige tijd geleden een pilot geweest waarbij men handhavers volgde in het land, was ook weinig mis mee...
... maar door niemand afgenomen en zodoende op internet uitgezonden...


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #42 Gepost op: 18 april 2013, 15:01:45
http://www.activism.com/nl_NL/petitie/behoud-blik-op-de-weg/43480

Even snel een kleine petitie gemaakt.
Niet ideaal, maar roeien met de riemen die we hebben!


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #43 Gepost op: 18 april 2013, 15:33:56
... maar door niemand afgenomen en zodoende op internet uitgezonden...
Eens, maar ik neem aan dat de publieke omroep best een alternatief wil voor BODW. (Het politiebureau? :) )
Vraag me wel af wanneer ze in een echte politieregio gaan meelopen en niet in van die plattelandsgebieden...   998765
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #44 Gepost op: 18 april 2013, 16:51:15
Het concept van zowel Blik op de weg als misbruikers is inmiddels zo uitgemolken dat het wel eens tijd werdt dat er opruiming werd gehouden. Iedereen kent inmiddels wel die filmpjes van die camera auto, veelal gaat het weer om hetzelfde weinig tot geen nieuws onder de zon.
Zo,n progamma als Luchtvaartpolitie geeft tenminste een nieuwe impuls over het werk van de politie.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #45 Gepost op: 18 april 2013, 18:40:18
Ik kijk liever naar programma's als Het Politiebureau, Luchtvaartpolitie of het programma Politie te Paard wat voorheen op tv te zien was dan programma's als WMB..

Hopelijk komt er iets als die eerste drie voor terug.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #46 Gepost op: 18 april 2013, 20:16:51
Komt het ook niet een beetje doordat de politie bij WMB een meer educatieve/informerende rol heeft door met name de toneelstukjes van Koos Spee en Andre "op een kratje" van der Toorn over bepaalde zaken in het verkeer?
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #47 Gepost op: 18 april 2013, 20:29:45
Komt het ook niet een beetje doordat de politie bij WMB een meer educatieve/informerende rol heeft door met name de toneelstukjes van Koos Spee en Andre "op een kratje" van der Toorn over bepaalde zaken in het verkeer?
De 'educatieve/informerende rol' zou ik vervangen door het 'toevoegen van een belerende lap tekst bij een staandehouding'.


arjenhva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 207
    • HV-Almere
Reactie #48 Gepost op: 18 april 2013, 20:44:30
De 'educatieve/informerende rol' zou ik vervangen door het 'toevoegen van een belerende lap tekst bij een staandehouding'.

Dat is helemaal waar, maar dat lijkt me een iets andere discussie over de inhoud ipv het format. In dit geval waarschijnlijk meer een principieel punt.
@HVAlmere // @FireFlying11 // It's nice to be important, but more important to be nice


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #49 Gepost op: 19 april 2013, 00:16:31
Dat is helemaal waar, maar dat lijkt me een iets andere discussie over de inhoud ipv het format. In dit geval waarschijnlijk meer een principieel punt.

Een of andere oude verkeersofficier die onzin staat uit te kramen en kratje die irritant commentaar staat te leveren, meer is het niet.. Wil je iets educatiefs? Kijk dan naar Leo... O0