Electronische quad

Auteur Topic: Electronische quad  (gelezen 17808 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest14264

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 17 februari 2013, 00:33:29
Misschien kun je dat beter vragen aan de parkbewoners die de klachten hebben geseponeerd.
Toevallig heeft iemand in mijn schoonfamilie een minicamping, die had een keer een 'klacht' gekregen dat ik mijn auto stationair liet draaien, voor circa 5 min.

Wellicht kunnen die mensen je een beeld geven van waar ze precies last van hebben, immers maken de banden op de weg/gravel ook geluid. Persoonlijk zou ik daar totaal geen last van hebben, slaap zelf overal door heen, zou ik wel wakker worden zou ik denken 'gelukkig zijn er nog bewakers die alles in de gaten houden'.

Wat ook zou kunnen is dat de klachten komen vanaf plaatsen waar je toevallig even stil staat of waar een route kruist waardoor je er vaker komt en de mensen daar weer last van hebben.
Daarna is het een optie om inderdaad even te kijken hoe je mannen rijden, met namen naar het koppelgedrag/toeren maken kan voor overlast zorgen.

Ik bekijk het vanaf de burger kant ;-)


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #21 Gepost op: 17 februari 2013, 00:48:38
De klachten die ik heb onderzocht uiten zich in: "lawaai van een motor in het holst van de nacht" .
De medewerkers moeten bij stoppen de motor uitzetten. En dan bij voorkeur op een parkeerplaats ofzo.
Ik heb van de week vergadering met de bungalowparkbewakers, zal het onderwerp rij gedrag zeker eens op de agenda zetten.

Zijn hier mensen bij die werken op een bungalowpark in de beveiliging? En kennen ze deze klachten?


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #22 Gepost op: 17 februari 2013, 00:50:01
Even contact opnemen met Centre Parcs. Deze hebben ook electronische service-wagentjes rijden  0098 998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #23 Gepost op: 17 februari 2013, 12:34:14
Ik bekijk het vanaf de burger kant ;-)
Dat is duidelijk. ;)
... aan de parkbewoners die de klachten hebben geseponeerd.
Gebeurt volgens mij vrij weinig dat parkbewoners seponeren ... tenzij ze in dienst zijn van ...  >:D 0098

(Ik weet het ... mierencopuleerder ... maar kon het niet laten)
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #24 Gepost op: 17 februari 2013, 13:46:15
Dat is duidelijk. ;)Gebeurt volgens mij vrij weinig dat parkbewoners seponeren ... tenzij ze in dienst zijn van ...  >:D 0098

(Ik weet het ... mierencopuleerder ... maar kon het niet laten)


Het opvallende vind ik is dat de klachten niet van ieder vakantiepark komen. Maar ik wil het dan gelijk toe passen op andere vakantie parken.
Maar goed misschien moet ik eerst eens het rij gedrag van betreffende medewerkers in kaart gaan brengen.
Een auto is natuurlijk wel het meest handige op een vakantiepark vind ik. Het dubbele is dat ik niet mensen tot last wil zijn in de nachtelijke uren.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #25 Gepost op: 17 februari 2013, 13:58:14
De afspraak die ik met de heren heb is stapvoets rijden.
Misschien dit voor verharde wegen?



http://www.e-step4you.nl/Electrische-step/


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #26 Gepost op: 17 februari 2013, 14:09:38
Dan worden ze nat, dat lijkt me niet zo fijn voor de medewerkers. Anders zou ik ze laten rond tuffen met e scooters


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #27 Gepost op: 17 februari 2013, 16:22:23
Ik weet dat de brandweer speciale motoren heeft met een kap eromheen (weet merk/type niet). Die zullen toch ook wel beschikbaar zijn voor op de scooter? Denk ook niet dat je zelf lange tijd nat wilt worden, zonder extra kleding, risico dat je medewerkers weer ziek worden.

Je doelt op de mislukte brandweermotor van brandweer Maarssen.


Merk & Type:  BMW-C1


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #28 Gepost op: 17 februari 2013, 18:52:48
Erg lelijk, daar laat ik de heren niet in rond rijden :)
Met respect


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #29 Gepost op: 17 februari 2013, 20:02:01
Dit zijn ook wel leuke dingen :D
http://www.beverautoaanpassingen.nl/brommobielen/elektrische-brommobiel-thyrza#!prettyPhoto[gallery1]/1/

Electronische brommobielen.
Droog zitten, je kan toch goed uitdrukken dat je van de security bent, reclame ermee maken en ook nog wat pit er in (rijden 45 km)