Electronische quad

Auteur Topic: Electronische quad  (gelezen 17811 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #30 Gepost op: 18 februari 2013, 02:38:51
Na alles wat er toe nu toe bekend is van jou kant en inbreng van de leden van dit forum ben ik eens gaan rondkijken op me gemakt.

Als 1e denk ik dat de optie van Bewapi geen slecht idee is. Heb daar wel wat interessante dingen gezien moet ik zeggen.
http://www.spijkstaal.nl/producten/Platformwagens/4-wielige-trekker-platformwagen-serie-800
Wil je de juiste vragen aan ze stellen dan moet je naar mijn mening van alle Campings en Bungalowparken waar je mensen dienst doen en ronde's rijden weten op welke ondergrond ze rijden inclusief hoe houdt de ondergrond zich als het regent, hagelt of zelfs sneeuwt en opgevroren wegen.

Blijft de ondergrond dan in orginele staat of wordt het een klein beetje drassig tot onbegaanbare wegen dit om daar ook eventueel je banden keuze op te bazeren en is een dergelijk voertuig daar wel of niet geschikt voor.
Alleen als je al deze informatie goed uitgewerkt hebt kan je de voor jou noodzakelijke vragen stellen aan bedrijven die dit soort zaken mogelijkerwijs zouden kunnen leveren.

En wat zeker niet onbelangrijk is hoe lang kan je als je voor elektrisch kiest omdat de meest stille mogelijkheid is met een volle accu rijden voor je weer moet opladen

Golfkar
Wat betreft een golfkar zijn er diverse uitvoeringen zie Google.nl zoekterm Golfkar Afbeeldingen

En dan denk ik dat je wel aan je eisen c.q. verlanglijst een aardig eind in de juiste richting komt.
Hopende dat iemand mij kan helpen / van advies kan voor zien voor een stil voertuig.
De eisen waar het aan moet voldoen voor de parken en campings: Stil / mijn medewerkers moeten droog zitten / het liefste ook nog wat snelheid / ruimte om wat kleine bagage mee te vervoeren (denk aan brandblusser, ehbo koffer, sleutelkluisje).
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #31 Gepost op: 18 februari 2013, 02:49:38
Graag zou ik voor straatcoachen en voor op de campings / bungalowparken een electronisch (of stil) voertuig willen aanschaffen.
Voor de straatcoachen worden dit wellicht scooters.

Wat betreft je Straatcoaches zou ik gewoon voor moutainbike's gaan als ik eerlijk ben.
Mountainbike's zijn redelijk stil en geruisloos makkelijker wendbaar dan een elektro scooter en het is ook nog eens goed voor de conditie en je lichaam blijft er een stuk warmer door en na een tijdje stilstaan ben je ook sneller warm als je weer gaat fietsen.

Voor info kan je wat mij betreft heel goed terecht bij http://www.politiefiets.nl/ zowel voor de mountainbike als de kleding.
Politiefiets is een onderdeel van http://www.covanbeek.nl/ die op het zelfde adres is gevestigd in Utrecht vlak bij Utrecht CS.
Ze zijn dan nu wel eens waar geen hofleverancier meer van de fietsen voor de politie maar nog wel wat betreft de kleding.
Neem van mij aan dat ze heel goed weten waar ze over praten en ook willen meedenken.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #32 Gepost op: 18 februari 2013, 02:53:51
Sowieso vind ik het lovenswaardig dat je ook het beste voor je personeel wil want dat heb ik meer niet als wel meegemaakt in de beveiliging. Het was eerder van hier moet je het mee doen en verder zoek je het maar uit.
Ben ook wel benieuwd of je het personeel gepolst hebt en met wat voor plannen zij zijn gekomen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #33 Gepost op: 18 februari 2013, 06:35:19

Ik ben de eigenaar van een redelijk groot beveiligingsbedrijf.

Kun je aangeven om welk bedrijf het gaat?
Misschien zijn er wel mensen die willen solliciteren.
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #34 Gepost op: 18 februari 2013, 11:11:49
Over wat voor vakantie parken gaat het? Hoe groot zijn ze?

Ik kan me voorstellen dat grote vakantieparken zelf ook wagentjes hebben voor onderhoud enzo. Een golfcar of electrokar ofzo. Die wagentjes rijden alleen overdag lijkt mij. Misschien zou je af kunnen spreken dat jij ze 's nachts mag lenen. Overdag kan je dan met je huidige wagenpark werken, dan heb je minder last van een draaiende motor.

Je zal wel met ze moeten onderhandelen, want dat gaat hun geld kosten: extra onderhoud, extra laden/tanken enz. Maar daar tegenover staat dat je je eigen wagenpark minder gebruikt en dus daar iets op bespaard.
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #35 Gepost op: 18 februari 2013, 11:48:11
Kun je aangeven om welk bedrijf het gaat?
Misschien zijn er wel mensen die willen solliciteren.

Op dit moment wil ik nog niet de naam van mijn bedrijf vrij geven, gezien ik hier kom om dingen in te winnen / extern iets uit te proberen of te bevragen. Deze dingen overleg ik ook allemaal weer intern uiteraard. Maar gezien ik hier pas kort ben durf en wil ik niet zomaar met namen te gaan gooien. Maar dat komt wel. Vacatures heb ik op dit moment niet open staan. Toevallig vorige week 10 event security medewerkers aangenomen.


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #36 Gepost op: 18 februari 2013, 11:52:47
@Enrico:
Dank voor je links naar de mtb fiets / kleding en het electronisch wagentje!

Iedere maand heb ik met de medewerkers een grote vergadering. Deze vergadering vindt op korte termijn plaats.
En krijgt men inderdaad de kans om hun ideen in te brengen. De mail om er over na te denken hebben ze al ontvangen.


guest14264

  • Gast
Reactie #37 Gepost op: 18 februari 2013, 15:20:15
Je doelt op de mislukte brandweermotor van brandweer Maarssen.


Merk & Type:  BMW-C1

Die bedoelde ik ja ;-)


Flameon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #38 Gepost op: 20 februari 2013, 18:01:00
Vandaag lange tijd om de tafel gezeten met de manager van de vakantieparken en ik mag blijven rijden met de benzine auto.
Dit omdat ik anders niet kan garanderen dat wij op tijd ter plaatste kunnen zijn omdat het park zo groot is

 098uo


pieterurk

  • Manschap A / Bv in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 47
  • www.ri-s.com brandwachten brandbeveiliging
    • www.ri-s.com
Reactie #39 Gepost op: 1 maart 2013, 12:40:23
Probeer dit eens  ;)

ARU - Police Edition