Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48776 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #140 Gepost op: 13 april 2013, 10:27:32
Update: moet op 7 mei ( een dag na het passen van de kleding in Apeldoorn ) naar Rotterdam toe voor een veiligheidsvest en uitrustingsstukken.

Gr. Adil  ;)


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #141 Gepost op: 13 april 2013, 11:17:51
Nu je het daar toch over hebt, veiligheidsvest heb ik nog helemaal niks over gehoord. Neem aan dat ik deze pas krijg tegen de tijd dat ik de praktijk in ga. Misschien dat iemand van Den Haag hier meer over weet?!


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #142 Gepost op: 13 april 2013, 12:21:44
Veiligheidsvesten worden even niet besteld, ook al heb je hem wel moeten passen.

Het nieuwe 4 in 1 vest komt eraan, dat duurt even. Jullie zullen waarschijnlijk, net als ons, de eerste weken van je stage moeten lopen in leenvesten.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #143 Gepost op: 13 april 2013, 12:34:34
Voor vrouwen worden ze nog besteld, de rest zal idd voorlopig een leenvest krijgen waarschijnlijk. Overigens krijg je die pas als je de praktijk ingaat en niet tijdens de schoolperiode.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #144 Gepost op: 13 april 2013, 13:33:53
Logisch, op school lijkt zo'n ding me alleen maar onhandig. Heb overigens geen vest hoeven passen bij het passen vorige week. Maar ja, duurt voorlopig toch nog even voordat ik de praktijk in ga, dus zie het wel tegen die tijd. Bedankt voor de info in ieder geval!  :)


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #145 Gepost op: 13 april 2013, 14:51:22
Voor mij precies hetzelfde als Adilos. 6 mei kleding passen/halen te Apeldoorn en 7 mei veiligheidsvest aanmeten in Rotterdam.
De kledinglijst is ook een aardig lijstje!   0098


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #146 Gepost op: 13 april 2013, 16:39:38
Ja, schaf maar een extra kast aan  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #147 Gepost op: 13 april 2013, 17:57:20
Ik heb het voor elkaar gekregen om 1 kast leeg te ruimen en heb maar een hoop hangers aangeschaft. Ik ben benieuwd naar maandag
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #148 Gepost op: 13 april 2013, 19:00:05
Mijn broertje heeft voorlopig nog geen bericht over het passen van de kleding  ;)
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #149 Gepost op: 13 april 2013, 20:59:39
Nu je het daar toch over hebt, veiligheidsvest heb ik nog helemaal niks over gehoord. Neem aan dat ik deze pas krijg tegen de tijd dat ik de praktijk in ga. Misschien dat iemand van Den Haag hier meer over weet?!

De eerste dag dat je op het hoofdbureau langs moet komen weet je het. Dat is normaal het moment om langs de kledingwinkel te gaan en alles aan te laten meten voor het vest.

De vesten worden in Duitsland gemaakt, het duurt 4 a 5 maanden voordat de vesten afgeleverd worden op je bureau.