Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48782 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #30 Gepost op: 12 maart 2013, 11:13:51
Nee ik niet. Heb jij aangegeven dat je geïnteresseerd bent in de zeehavenpolitie?

Enige wat mij gevraagd is, is in welke wijken ik wel of niet wil werken.

Hoe heten jullie allemaal? En wat is jullie leeftijd?

Gr adil


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #31 Gepost op: 12 maart 2013, 17:25:57
Ik loop dus nog iets achter met bepaalde dingen, maar dat zal wel recht worden getrokken. Ik heet Dirk en ben 19 jaar.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #32 Gepost op: 12 maart 2013, 17:48:13
Ja heb aangegeven dat ik eventueel voor de zeehavenpolitie zou willen opgaan.
Ik ben Bram en ook 19 jaar uit ik kom uit utrecht dus mij is de vraag of ik bezwaar tegen wijken in Rotterdam heb.
Sesamzaadje begin jij ook in Rotterdam?

GR


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #33 Gepost op: 12 maart 2013, 17:52:11
Nee ik in Zeeland-West-Brabant. Ik weet nog niet in welke plaats maar zal waarschijnlijk niet bij jullie op school komen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #34 Gepost op: 12 maart 2013, 20:01:44
Per post opgestuurd is wel positief om te horen. De zwembroek (ballenknijper), is dat er zo één met van die pijpjes of echt zo'n opa ding? Ben benieuwd. Hopelijk deze week een positieve uitslag van het antecedentenonderzoek en dan tekenen. Misschien volgende week of die erna een afspraak maken om kleding te gaan passen. En dan nog 2 maanden wachten  :(

Er zitten inderdaad wel pijpjes aan. Sterkte met wachten ;). Op het moment dat jij op school komt, kom ik net terug uit het korps. Voor mij een minder vooruitzicht haha.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #35 Gepost op: 13 maart 2013, 12:47:21
Er zitten inderdaad wel pijpjes aan. Sterkte met wachten ;). Op het moment dat jij op school komt, kom ik net terug uit het korps. Voor mij een minder vooruitzicht haha.

Ok! Bij welk bureau loop jij mee dan? En heb jij misschien al iets gehoord over wanneer de academie over gaat naar de Yp?


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2013, 19:01:18
Ik zit op bureau Overbosch. Gelegen in de Haagsche Hout. De academie zal uiterlijk in het derde kwartaal gan verhuizen. Zal per intake overgaan, is niet duidelijk welke datum precies.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2013, 19:07:30
Vandaag een mailtje gekregen dat de opleiding een week eerder start, namelijk op 21 mei. Ik moet nu op 15 april uniform ophalen. Wat is jullie precieze startdatum?
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2013, 19:12:46
Er zitten inderdaad wel pijpjes aan. Sterkte met wachten ;). Op het moment dat jij op school komt, kom ik net terug uit het korps. Voor mij een minder vooruitzicht haha.

Ja van een maandje snuffelen? Ik denk dat je dan weer blij bent om terug te zijn, want dan ga je eindelijk weer eens wat leren 98uiye


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #39 Gepost op: 13 maart 2013, 23:04:09
Ik heb geen mail gehad maar wel een brief van werving & selectie. Daarin staat dat er dus geen sprake is van een opleidingsstop maar dat er minder plaatsen beschikbaar zijn, en dat het voor mij geen gevolgen heeft.

Waarschijnlijk hebben jullie die ook ontvangen?