Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48811 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #40 Gepost op: 14 maart 2013, 05:02:00
Ik heb die brief inderdaad ook ontvangen. Ben benieuwd wanneer we bericht krijgen om kleding te gaan passen.
Is er trouwens 1 locatie om te passen of is dit per korps verschillend?


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #41 Gepost op: 14 maart 2013, 09:09:05
Er is waarschijnlijk maar 1 locatie en dat is in Apeldoorn. Vriend van mij begint in April ( Niveau 5 ) die is onlangs kleding gaan passen. Volgens hem lijkt het op een grote kledingwinkel. Ben super benieuwd!

Zijn jullie ook allemaal aan het voorbereiden voor de opleiding? Ik jog 3x per week, 10km per keer. Daarnaast doe ik 2x Wing chun en 1 x klassiek boksen.

Gr. Adil


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #42 Gepost op: 14 maart 2013, 11:31:51
Ik heb geen mail gehad maar wel een brief van werving & selectie. Daarin staat dat er dus geen sprake is van een opleidingsstop maar dat er minder plaatsen beschikbaar zijn, en dat het voor mij geen gevolgen heeft.

Waarschijnlijk hebben jullie die ook ontvangen?

Ik heb die brief inderdaad ook ontvangen. Tevens ben ik vanochtend gebeld dat het antecedentenonderzoek positief is afgerond en dat ik volgende week mag komen tekenen! Mijn dag kan niet meer stuk  8)

En wat betreft het kleding passen, dit hangt af van het korps. Ik moet gewoon passen in Den Haag zelf, dus neem aan als je in R'dam start dat je niet helemaal naar Apeldoorn hoeft?!


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #43 Gepost op: 14 maart 2013, 11:48:38
Ik hoop het, Den haag is een stuk dichterbij. Heb jij al een afspraak betreft het kleding passen?


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #44 Gepost op: 14 maart 2013, 11:53:36
Nee, nog niet. Ik heb begrepen dat ik volgende week bij het tekenen een kledinglijst krijg met uitleg en telefoonnummer om een afspraak te maken bij de paswinkel in Den Haag. Maar zal dus in de aankomende 2 weken zijn ;)


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #45 Gepost op: 14 maart 2013, 11:56:46
Nice, heb je lekker iets om naar uit te kijken. Ik heb een pakket ontvangen met info over pensioen, zorgverzekering, en een aantal documenten die ik moet ondertekenen en inleveren zoals een geheimhoudingsverklaring. Had alles vorige week opgestuurd ben nog aan het wachten op reactie.

Ga jij in Den haag werken? Zo ja welke functie?


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #46 Gepost op: 14 maart 2013, 12:15:15
Ok! zal ik ook allemaal nog wel krijgen dan!

Ja, ik ga inderdaad aan de slag bij regiokorps Den Haag. Vorige week kreeg ik de vraag of ik voorkeur had voor een bureau, voor wanneer ik in de praktijk aan de slag ga. Gaf aan dat ik graag in het stadscentrum mee zou lopen (maak je veel mee), en die man gaf aan dat er waarschijnlijk nog plek is in Delft. Vind ik zelf ook een erg leuke optie, dus ik hoop dat het lukt. Maar dat is toch pas in januari 2014, dus dat duurt nog even. Ga voor niveau 4. Jij in R'dam toch?


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #47 Gepost op: 14 maart 2013, 12:17:33
Ik ga zelf ook voor niveau 4 in Rotterdam. Ik heb aangegeven dat ik in het centrum of in Rdam zuid wil werken. Dan maak je tenminste nog iets mee  :P

Ik werk nu momenteel in Delft bij Samsung electronics Benelux. Wat doe jij op dit moment?


Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #48 Gepost op: 14 maart 2013, 12:24:30
Heb de brief over een opleidings stop ook ontvangen.
Ik loop als voorbereiding 2x per week hard 10 km en heb 3x per week voetbal.
Ik ga ook voor Rotterdam niv4


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #49 Gepost op: 14 maart 2013, 12:29:06
Ik werk op dit moment in Rdam, bij een sportwinkel. Sta zowel in het centrum als zuid. Dus ik werk nu waar jij gaat werken en andersom haha. Als voorbereiding doe ik hardlopen en fitness, heb in het verleden veel zelfverdedigingssporten gedaan.