Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48842 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #60 Gepost op: 14 maart 2013, 23:01:13
Vraag mezelf af of je genoeg zelfverdediging / vechtsport krijgt tijdens de opleiding. Krijg je wekelijks les daarin of misschien wel dagelijks?

In het begin van je opleiding 2 á 3 blokken van 2 uur in de week, later in de opleiding wordt dat helaas steeds minder.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #61 Gepost op: 18 maart 2013, 15:43:53
Vandaag bericht gehad dat ik niet in Eindhoven naar de politieacademie ga maar in Rotterdam, volgens mij zitten hier dan al een aantal aanstaande klasgenoten...
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #62 Gepost op: 18 maart 2013, 15:45:21
Klopt  8)


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #63 Gepost op: 18 maart 2013, 16:48:05
Klopt. Jullie al een brief gehad over kleding ophalen of iets? Ik wacht nog steeds rustig af ;)


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #64 Gepost op: 18 maart 2013, 17:15:34
Ik heb nog geen brief gehad. Ik had gebelt naar werving & selectie om na te vragen of zij kunnen zien wanneer ik langs mag komen om kleding te passen. Ze konden dat helaas niet zien.

Ik wacht het af , opleiding begint toch pas over 2 maanden  ;D


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #65 Gepost op: 18 maart 2013, 17:52:47
Oke, ik wacht het ook lekker af. En wat je zegt de start is pas over 2 maanden.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #66 Gepost op: 18 maart 2013, 21:29:31
Leuk is dat he, als je alvast je aanstaande klasgenoten ontmoet haha. Ik heb al wel een mail gehad, ik moet 15 april naar Apeldoorn maar krijg hier nog een officiële uitnodiging voor. Verder wacht ik alles over beëdiging, kledingpakket, legitimatiebewijs wel rustig af hoor. Ik zie het op dat moment wel. Dat zijn van die dingen die je zelf niet in de hand hebt dus ga me daar niet druk om maken. Als ik het maar heb als het nodig is.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #67 Gepost op: 18 maart 2013, 22:04:06
Hebben jullie een brief ontvangen nadat jullie je contract hebben teruggestuurd?
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #68 Gepost op: 18 maart 2013, 22:12:10
Ik heb mijn contract nog niet getekend. Ik heb volgende week maandag mijn medische keuring en antecedentenonderzoek heb ik 2 weken geleden al gehaald. (Bijna) ieder mailtje dat ik krijg begint met "Onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring, antecedentenonderzoek en arbeidsvoorwaardengesprek willen we je even mededelen dat..."
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #69 Gepost op: 18 maart 2013, 22:31:27
Over het legitimatiebewijs kan ik kort en bondig zijn, deze ontvang je pas na je beeidiging. Je toegangspas tot de academie en de bureau's in jouw eenheid ontvingen wij wel op de eerste dag.

De beediging is meestal 2 weken na de datum van aanstelling. In Den Haag is dit tevens ook de afsluiting van de introductieweken. Al deze info krijg je op je eerste werkdag.