Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48809 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2013, 22:23:30
Kijk dat is info waar ik wat aan heb ! Erg bedankt ! Ik kan niet wachten tot dat het eindelijk gat beginnen bijna een jaar geleden gesolliciteerd en ben het wachten wel een beetje beu. Ben benieuwd naar de start.


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #11 Gepost op: 18 februari 2013, 17:11:39
Dat zijn leuke dingen om te lezen, wat je in het begin kan gaan verwachten. Nog meer verhalen?
Ik ook ongeveer jaar geleden gesolliciteerd, het mag van mij ook snel mei zijn ;)


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #12 Gepost op: 18 februari 2013, 17:27:28
Ik zou eigenlijk pas in oktober beginnen maar doordat een kandidaat is afgevallen zou ik in mei al kunnen beginnen! Dat zou helemaal mooi zijn, ik krijg binnenkort de medische keuring en antecedentenonderzoek. Ik ben benieuwd, we zitten hier volgens mij allemaal in ongeveer dezelfde fase haha.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #13 Gepost op: 18 februari 2013, 17:57:54
De eerste dagen voor de eenheid Den Haag bestaat vooral met kennismaken met het korps (hoofdburau), kennismaking met de politieacademie en je wegwijs maken in de ict systemen, zodat je direct aan de slag kan. Verder ga je een dag je bureau bezoeken en heb je nog 2 enerverende dagen (mogen we niks over zeggen) en tot slot je beediging. ;-) Zo ging het bij mij.

@black_ice_360
Idd, 1e dag op het hoofdbureau de rest van de week op de politieacademie over systemen, begeleiders en uitleg over verschillende teams. En dan die week erna ga je waarschijnlijk op woensdag en donderdag gezellig met elkaar weg! En dan die vrijdag je beëdiging.

Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd pm-en;)


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #14 Gepost op: 18 februari 2013, 22:23:45
Forumgenoten tegenkomen op de academie is natuurlijk altijd grappig.
Laat me even via PM weten op welk bureau je bent geplaatst, dit krijg je te zien in je besluit die wordt uitgereikt op de eerste dag in het korps.


Frontoffice Politie

  • Medewerker Werving Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
    • Kombijdepolitie
Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2013, 10:50:02
Leuk om te lezen! We zien hier ook steeds vaker selectiekandidaten die elkaar al via onze Facebook kennen en soms zelfs het vervoer samen regelen!  :)


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2013, 12:48:09
Hallo allemaal!

Mijn naam is adil, 23 jaar en ik begin op 20 mei aan de opleiding in Rotterdam. Ik ga persoonlijk voor niveau 4.

Zijn er meer mensen die in mei starten in Rotterdam? Komen alle niveau's ( 2,3,4,5 ) bij elkaar in de klas?

Ik heb er persoonlijk super veel zin in! Vooral omdat ik al een jaar bezig ben met mijn sollicitatie en ook door alle berichten dat er een '' opleidingsstop '' zou komen. Voel me vereerd dat ik in mei kan beginnen.

Zie jullie reactie's graag tegenmoet.

Gr adil.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2013, 14:16:31
Hoi Adil,

Welkom op het forum. Er zijn hier wel meer mensen die in mei aan de politieacademie beginnen. Ik zelf ga aan het werk bij de eenheid Zeeland-West-Brabant voor niveau 4 en ga dus (waarschijnlijk) naar de PA Eindhoven. Voor zover ik weet komen alleen niveau 3 en 4 bij elkaar in dezelfde klas. Alleen niveau 3 stopt eerder. Niveau 5 wordt alleen in Apeldoorn gegeven. Ook ik ben al bijna een jaar bezig, maar heb vanochtend een mailtje gekregen dat ik 21 mei de spullen op kan halen en 27 mei de aanstellingsbijeenkomst is.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2013, 14:32:53
Hee Sesamzaadje,

Je bent net een stapje verder, ik moet nog een mail krijgen om mijn spullen op te halen. Vorige week had ik een informatiepakket ontvangen met info betreft pensioen/ziekenfonds etc. Ben blij dat we alsnog door mogen en deel mogen nemen in mei :)

Gr adil


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2013, 15:18:05
Dat moet ik dan weer krijgen. Ik heb mijn antecedentenonderzoek trouwens al afgerond, ik heb alleen nog over 2 weken een medische keuring.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.