Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48808 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #20 Gepost op: 11 maart 2013, 15:22:04
Oe raar? Het verschilt waarschijnlijk per Korps. Ik heb namelijk mijn korpsgesprek / medisch onderzoek / huisbezoek en arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Ongeveer 2 weken na mijn arbeidsvoorwaardengesprek heb ik dus mijn informatiepakket ontvangen met daarin ook een geheimhoudingsverklaring.

Ben ook al ingedeelt in een klas. Moet alleen nog mijn kleding etc ophalen that's it i guess.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #21 Gepost op: 11 maart 2013, 15:28:35
Ik heb afgelopen week mijn antecedentengesprek gehad, wacht nu op de uitslag die ik als het goed is deze week te horen krijg. Als deze positief is kan ik gaan tekenen, en dan start ik eveneens in mei. Ga voor niveau 4, regio Den Haag.


Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #22 Gepost op: 11 maart 2013, 15:38:17
@adil ik begin ook 20 mei in Rotterdam en ook voor niveau 4. Heb alleen geen klas indeling gehad. Wel de vraag of ik eventueel ook wou opgaan voor de havenpolitie voor de rest zit ik ook met smart te wachten op de mail om mijn kleding op te halen. Kan echt niet wachten om te beginnen omdat ik in mei ook al ruim 1 jaar terug gesolliciteerd had.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #23 Gepost op: 11 maart 2013, 15:39:56
Ik 18 maart 2012. Dus dan valt mei nog wel mee. Ik sta niet zo te springen voor de kleding hoor. Als ik het maar heb voor ik begin dan vind ik het best. Nog 2,5 maand wachten jongens haha.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #24 Gepost op: 11 maart 2013, 15:48:07
Ik even denken dat was begin april 2012 dus dat verschilt niet zo. Voor de rest heb ik die info over pensioenfonds enzo ook al gehad maar ben ik vooral benieuwd naar de sportkleding en dergelijke wat er nou allemaal bij zit het is wel de kleding waar je in ieder geval 1 jaar 5 dagen per week zal rondlopen.
Haha ja 2,5 maand te lang :(


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #25 Gepost op: 11 maart 2013, 15:49:06
Ja ik heb ook nog geen klasindeling gehad want dat krijgen we samen met de rooster 3 weken voordat de opleiding begint maar ik ben wel ingedeelt voor de opleiding in mei. Dat kreeg ik via de mail te horen toen ik mezelf had aangemeld via International office.

Ik kreeg geen uitslag betreft de antecedentenonderzoek. Ik werd ongeveer 2 weken na mijn huisbezoek gebelt om telefonisch een arbeidsvoorwaardengesprek te houden, hij gaf toen aan dat het postief was. In dat gesprek hebben we vooral mijn huidige salaris besproken en in welke wijken ik wel of niet wil werken. ( aangezien ik in Rotterdam woon en ga werken ).

Vraag me af waarom 2,5 maand ineens zooo ver weg lijkt en voelt haha.

Gr adil


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #26 Gepost op: 11 maart 2013, 22:52:07
Wat betreft het kledingpakket. Als je op de locatie Den Haag zit, zal dit (nadat je het e.e.a. hebt gepast in de kledingwinkel in Den Haag) worden opgestuurd per post.

De sportkleding die wordt gedragen op de politieacademie bestaat uit één trainingspak met politielogo, één korte broek met politielogo, 5 sportshirts met logo en een zwembroek (model ballenknijper). Verder krijg je binnenschoenen en buitenschoenen. Het trainingspak ga je in de eerste maanden overigens weinig gebruiken, tijdens de lessen sport (AZ/IBT) moet je namelijk je overall aan (is namelijk minder duur, aangezien alles wel een keertje gaat scheuren ;)).


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #27 Gepost op: 11 maart 2013, 23:32:19
Wat betreft het kledingpakket. Als je op de locatie Den Haag zit, zal dit (nadat je het e.e.a. hebt gepast in de kledingwinkel in Den Haag) worden opgestuurd per post.

De sportkleding die wordt gedragen op de politieacademie bestaat uit één trainingspak met politielogo, één korte broek met politielogo, 5 sportshirts met logo en een zwembroek (model ballenknijper). Verder krijg je binnenschoenen en buitenschoenen. Het trainingspak ga je in de eerste maanden overigens weinig gebruiken, tijdens de lessen sport (AZ/IBT) moet je namelijk je overall aan (is namelijk minder duur, aangezien alles wel een keertje gaat scheuren ;)).

Per post opgestuurd is wel positief om te horen. De zwembroek (ballenknijper), is dat er zo één met van die pijpjes of echt zo'n opa ding? Ben benieuwd. Hopelijk deze week een positieve uitslag van het antecedentenonderzoek en dan tekenen. Misschien volgende week of die erna een afspraak maken om kleding te gaan passen. En dan nog 2 maanden wachten  :(


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2013, 01:34:52
Ik start ook 20 mei in Rotterdam. En precies het zelfde als Adil: ingeschreven op de academie via internetsite en een info pakket thuis gestuurd gekregen. Nu inderdaad wachten op de oproep om kleding te gaan passen en de officele opkomstbrief van waar, wanneer en hoelaat. Ben benieuwd!


Tl2jlbmt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2013, 10:59:50
Hetzelfde ook dus als ik, heeft een van jullie ook de vraag gekregen eventueel te willen opgaan voor de zeehavenpolitie ?