Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48807 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #160 Gepost op: 16 april 2013, 00:36:24
Hee Dirk!

Ziet er goed uit.  ;) Wanneer krijg je de rest?


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #161 Gepost op: 16 april 2013, 08:24:55


Dit is nog maar de helft. Ik moet nog 7 overhemden, een gele parka en alle sportkleding krijgen. Ik heb nu al zin in het strijken...
Wat is die donker blauwe links met ROT's? Colltrui?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #162 Gepost op: 16 april 2013, 09:52:55
Leuk hoor, voor t eerst je kleding uitpakken! Verbaas me wel over de hoeveelheid epauletten die je krijgt! Ik kreeg toendertijd 2 voor op de jas, 1 metalen voor op het tuniek en maar 1 blauwe voor op de overhemden/truien. Heb ze zelf bijelkaar moeten sprokkelen  ;D
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #163 Gepost op: 16 april 2013, 10:06:47
Leuk hoor, voor t eerst je kleding uitpakken! Verbaas me wel over de hoeveelheid epauletten die je krijgt! Ik kreeg toendertijd 2 voor op de jas, 1 metalen voor op het tuniek en maar 1 blauwe voor op de overhemden/truien. Heb ze zelf bijelkaar moeten sprokkelen  ;D
Heel praktisch als je je trui over een overhemd hebt en die vervolgens uit doet... Kun je die dingen gaan overzetten (wat ik nu dus heb)


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #164 Gepost op: 16 april 2013, 10:18:27
Ik gebruik die trui niet over het overhemd heen, heb gewoon coltruien. Maar ook daarmee hetzelfde probleem, als ik een overhemd wil dragen moet ik eerst de epauletten overzetten.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #165 Gepost op: 16 april 2013, 10:21:45
Ik gebruik die trui niet over het overhemd heen, heb gewoon coltruien. Maar ook daarmee hetzelfde probleem, als ik een overhemd wil dragen moet ik eerst de epauletten overzetten.
Ik heb geen coltrui ;(  :-\


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #166 Gepost op: 16 april 2013, 16:13:33
Heb je niet toevallig de rangonderscheiding aan één kant vastgemaakt ;) Dan kan ik ook 4 overhemden voorzien  ;D


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #167 Gepost op: 16 april 2013, 16:26:04
Heb je niet toevallig de rangonderscheiding aan één kant vastgemaakt ;) Dan kan ik ook 4 overhemden voorzien  ;D

Haha zou zo maar kunnen.
Ik moet het ook doen met 2 paar epauletten en  2 paar metalen en dan nog 2 paar die je eroverheen kan schuiven bij je jas.
En een gele jas? Die krijgen jullie wel standaard netjes hoor!


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #168 Gepost op: 16 april 2013, 17:49:28
Haha nee ik heb 4 paar epauletten, 2 paar schuifpassanten en 1 paar metalen ROT. Ik word blijkbaar goed aangekleed, ik krijg inderdaad een gele jas etc. Het is trouwens geen coltrui maar een trui met V-hals, ik heb er 2 losse cols bijgekregen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #169 Gepost op: 16 april 2013, 17:52:09
Haha nee ik heb 4 paar epauletten, 2 paar schuifpassanten en 1 paar metalen ROT. Ik word blijkbaar goed aangekleed, ik krijg inderdaad een gele jas etc. Het is trouwens geen coltrui maar een trui met V-hals, ik heb er 2 losse cols bijgekregen.

Coltruien worden inderdaad niet meer geleverd in het standaard kledingpakket van ZWB.
Verder krijgt ZWB de 'lange' gele jas, en niet de 'korte'. Het verschil hieronder:

If you can dream it, you can do it.