Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 48814 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #190 Gepost op: 18 april 2013, 17:12:22
Kreeg ze ook pas in de week voor dat ik startte.
En dat boekje zit als het goed is straks in je hoofd O0

Bedoel je lijkschouw?  :P


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #191 Gepost op: 18 april 2013, 18:01:20
Goodluck all, ben inmiddels al bijna drie maanden bezig op rotterdam en maandag mijn eerste 4 weken de straat op en overal is rondneuzen!


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #192 Gepost op: 18 april 2013, 18:27:07
Ik heb nog niks gehoord over boekenpakket of over planning van de eerste week/weken. Zal binnenkort wel komen, hebben nog ruim een maand te gaan. Maar het komt steeds dichterbij!  :)

Een boekenpakket bestaat niet bij de politie. Hooguit vanuit de eenheid de 3 delen van Stapel en de Koning. En die zijn verdomd handig! Worden helaas niet door elke eenheid/korps verstrekt. Verder is het wetsboekje 'Wetsteksten voor de hulpofficier' handig, maar dat zal nog wel worden uitgelegd op de academie.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #193 Gepost op: 18 april 2013, 18:36:17
Een boekenpakket bestaat niet bij de politie. Hooguit vanuit de eenheid de 3 delen van Stapel en de Koning. En die zijn verdomd handig! Worden helaas niet door elke eenheid/korps verstrekt. Verder is het wetsboekje 'Wetsteksten voor de hulpofficier' handig, maar dat zal nog wel worden uitgelegd op de academie.

In Den Haag krijg je wel Stapel en de Koning, maar niet het wetboekje van de hulpofficier. Maar ipv. de hulpofficier de wetteksten van opsporingsambtenaar.

Succes Bryyan! Is een leuk maandje, daarna baal je helemaal dat je eigenlijk nog niks kan O0


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #194 Gepost op: 18 april 2013, 20:08:30
Een boekenpakket bestaat niet????? Ik zal na de opleiding is een foto maken van al mijn boeken, denk dat hier serieus voor 2000 euro aan boeken ligt.
Het zijn er zelfs zoveel dat ik een deel bij mn ouders heb gelegd, kon het gewoon niet kwijt.  >:(
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Bryyan

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
Reactie #195 Gepost op: 18 april 2013, 20:10:17

Succes Bryyan! Is een leuk maandje, daarna baal je helemaal dat je eigenlijk nog niks kan O0

Haha ja dat geloof ik best. Het verlangen naar de eerste echte 4 maanden zal dan wel groot zijn.  Maar ben al blij dat ik er 4 weken op uit mag, want op school wordt het op een gegeven moment ook wel een houten reet krijgen van het zitten in de schoolbanken.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #196 Gepost op: 18 april 2013, 22:22:01
Een boekenpakket bestaat niet????? Ik zal na de opleiding is een foto maken van al mijn boeken, denk dat hier serieus voor 2000 euro aan boeken ligt.
Het zijn er zelfs zoveel dat ik een deel bij mn ouders heb gelegd, kon het gewoon niet kwijt.  >:(

Ik heb alleen de 3 boeken van S&dK. Verder wel mappen. Een hele hoop mappen. Van de Hema. Veel. Heel veel......


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #197 Gepost op: 18 april 2013, 23:15:55
Oke oke! dus ik moet nog meer ruimte gaan maken! ;D

Kan wel bergijpen dat je blij bent dat je er 4 weken op uit mag. Alleen maar op school zitten is ook niet alles. Veel plezier!


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #198 Gepost op: 25 april 2013, 13:42:13
Zojuist een mail gehad met mijn studentnummer + rooster ( Week 1 en 2 )

 O0


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #199 Gepost op: 25 april 2013, 14:19:31
Ik heb ook de email gehad van de PA. Voor degene die hem ook hebben gehad; Dag twee ziet er leuk uit ;)