Start politie opleiding mei 2013

Auteur Topic: Start politie opleiding mei 2013  (gelezen 49012 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #250 Gepost op: 7 mei 2013, 10:15:09
Ik heb hem geprobeerd te resetten door middel van webmail maar het mocht niet baten. Dan maar proberen op de Academie.

Na drie maanden verloopt je account. Je moet dan je wachtwoord resetten om weer toegang te krijgen.
Ja dat weet ik. Maar het leuke is dat ik hem net een week heb. Ik moet namelijk nog beginnen met de opleiding. Misschien is het systeem beetje van slag. Ik denk dat ik maar gewoon moet wachten totdat ik op de Academie ben en hem daar resetten.  

Thnx voor de tips!


adilos

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 119
  • Aspirant N4 ( Rotterdam ) vanaf Mei 2013
Reactie #251 Gepost op: 7 mei 2013, 13:47:18
Gisteren kleding gepast/opgehaald. ( veel krijg ik thuisgestuurd omdat het niet op voorraad was ).  Vandaag heb ik mijn uitrustingsstukken ontvangen en vandaag heb ik ook mijn veiligheidsvest opgemeten.

Ben klaar op te beginnen  ;D


PS: Weet iemand welke riem je moet dragen op de academie? ( riem met gouden gesp ? )


Gr Adil


Reeve

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #252 Gepost op: 7 mei 2013, 13:53:32
Gisteren kleding gepast/opgehaald. ( veel krijg ik thuisgestuurd omdat het niet op voorraad was ).  Vandaag heb ik mijn uitrustingsstukken ontvangen en vandaag heb ik ook mijn veiligheidsvest opgemeten.

Ben klaar op te beginnen  ;D


PS: Weet iemand welke riem je moet dragen op de academie? ( riem met gouden gesp ? )


Gr Adil

De kliterband onder riem wordt het meest gedragen.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #253 Gepost op: 8 mei 2013, 17:13:04
PS: Weet iemand welke riem je moet dragen op de academie? ( riem met gouden gesp ? )

95% procent loopt met de klittenband, aangezien ook niemand van onze eenheid dat heeft gekregen. Andere eenheden misschien weer wel..
Kunnen sommige van jullie ook niet meer inloggen op de PolitieKennisBank in E-campus?
Of ligt het gewoon aan mij?

Ik denk dat je nooit hebt kunnen inloggen;) Maar dat je ergens anders terecht kwam waarvan je dacht dat je ingelogd was..


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #254 Gepost op: 8 mei 2013, 23:29:33
Denk dat Pepernoot gelijk heeft. Naar mijn weten dien je eerst een geheimhoudingsverklaring te ondertekenen alvorens te gaan rondneuzen in de kennisbanken.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #255 Gepost op: 9 mei 2013, 10:22:06
Ik heb nog niks ondertekend maar heb al wel toegang.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #256 Gepost op: 9 mei 2013, 11:47:19
Ik heb voor twee verschillende (toenmalige) korpsen gewerkt en nog nooit een geheimhoudersverklaring ondertekend  ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #257 Gepost op: 9 mei 2013, 12:07:42
Ik heb voor twee verschillende (toenmalige) korpsen gewerkt en nog nooit een geheimhoudersverklaring ondertekend  ;)
Er staat toch wel jouw handtekening onder je eed/belofte?

Overigens moesten wij op school bij het eerste gebruik een mail sturen met een vooraf bepaalde tekst over veiligheid en integriteit, geldend als geheimhoudingsverklaring.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #258 Gepost op: 9 mei 2013, 12:49:24
Uiteraard maar ik weet dat een aantal korpsen bij het in dienst treden van medewerkers een aparte geheimhoudersverklaring laten ondertekenen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


MS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #259 Gepost op: 9 mei 2013, 12:58:15
Ik denk dat je nooit hebt kunnen inloggen;) Maar dat je ergens anders terecht kwam waarvan je dacht dat je ingelogd was..

Ik weet zeker dat ik toegang heb gehad. En ja ik heb ook mijn geheimhoudersverklaring getekend.