Politierijvaardigheidstraining (PRVT)

Auteur Topic: Politierijvaardigheidstraining (PRVT)  (gelezen 11557 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #30 Gepost op: 4 maart 2013, 06:58:07
Nee hoor oude vriend van mijn.


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #31 Gepost op: 21 maart 2013, 09:57:39
Ook ik heb hem inmiddels mogen doen en natuurlijk is het goed om de puntjes weer eens op de i te zetten. Alleen krijg ik wel het idee dat het alleen door korps wordt gedaan om zichzelf in te dekken.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #32 Gepost op: 27 maart 2013, 20:29:08
Inmiddels dus gehad. Vergeten mijn ervaring te delen. Dus bij deze.

Het was een dagje uit van de baas. Weer even gereden, maar viel erg mee. Geen aandachtspuntjes meegekregen, dus alles was goed.
Voelde meer aan als een verplichtnummertje. Gelukkig dat de instructeur snel door had dat mijn maatje voor de dag en ik het wel in de vingers hadden.

Het verbaasde mij ook toen ik hoorde dat er al meerdere collega's een negatief advies hadden gekregen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #33 Gepost op: 28 maart 2013, 08:26:14
Inmiddels dus gehad. Vergeten mijn ervaring te delen. Dus bij deze.

Het was een dagje uit van de baas. Weer even gereden, maar viel erg mee. Geen aandachtspuntjes meegekregen, dus alles was goed.
Voelde meer aan als een verplichtnummertje. Gelukkig dat de instructeur snel door had dat mijn maatje voor de dag en ik het wel in de vingers hadden.

Het verbaasde mij ook toen ik hoorde dat er al meerdere collega's een negatief advies hadden gekregen.

Tis toch niet erg om aandachtspuntjes te hebben/mee te krijgen? Je kan daar alleen maar beter van worden, en het is toch de bedoeling dat het rij-niveau omhoog gaat??

Maar het verbaasd mij NIET dat er al diverse collega's een negatief advies hadden gekregen. Ik vraag mij af wat er in de praktijk met dat advies gebeurd....
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #34 Gepost op: 28 maart 2013, 21:03:36
Tis toch niet erg om aandachtspuntjes te hebben/mee te krijgen? Je kan daar alleen maar beter van worden, en het is toch de bedoeling dat het rij-niveau omhoog gaat??

Maar het verbaasd mij NIET dat er al diverse collega's een negatief advies hadden gekregen. Ik vraag mij af wat er in de praktijk met dat advies gebeurd....

Het is ook helemaal niet erg. Maar het is ook wel fijn om te horen dat ze geen punten hebben toch?

Wat ik begrepen heb is dat de collega's die gezakt zijn voor de PRVT, dat die niet meer mogen rijden met vrijstellingen of OGS. Dus alleen nog van A naar B. Totdat ze hem gehaald hebben.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.