CCU en ambulance

Auteur Topic: CCU en ambulance  (gelezen 39999 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Lunatum

  • Arts
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 959
Reactie #40 Gepost op: 28 februari 2013, 23:00:20
eh, ik werk al tien jaar in de ambulancezorg, succes met je stage!!!!!
In welke functie?


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #41 Gepost op: 1 maart 2013, 03:00:41
eh, ik werk al tien jaar in de ambulancezorg, succes met je stage!!!!!

Dan kun je je uitspraak over het niet vervoeren bij een normaal ECG vast toelichten, aangezien er nu een thoraxchirurg, 2 IC artsen en meerdere ambulance verpleegkundigen aangeven dat je er met die uitspraak heel erg naast zit. En dat je al 10 jaar iets doet met ambulances is duidelijk, maar we zouden graag weten of je hem bestuurt of ook daadwerkelijk medisch inhoudelijk werkt.  :)
Arts  www.alphalog.nl


Expert

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
Reactie #42 Gepost op: 1 maart 2013, 04:55:07

oke, hieruit begrijp ik dat jullie totaal geen praktijkervaring hebben, zucht...., ik ga hier verder niet op in, ik zou zeggen loop een keer stage bij een ambulancedienst!!!


De afgelopen dagen heb ik met verbazing de ontwikkelingen in dit topic gevolgd. De reacties van Army Medic vind ik moeilijk om te begrijpen. Army Medic.., je hebt zelf besloten je te mengen in deze discussie. Dat is ieders goed recht. De witte kolom kenmerkt zich bij uitstek door deelnemers met zeer uiteenlopende achtergrond. Daarmee is dit direct de kracht van het forum, waarbij professionals zich laagdrempelig openstellen voor discussie met medeforumleden, ongeacht hun medisch kennisniveau. De kern daarbij is respect voor elkaars standpunt. Dat betekent niet dat het debat af en toe fel mag worden gevoerd, zolang dit maar direct gerelateerd is aan de inhoud.