oefenen wedstrijdploeg

Auteur Topic: oefenen wedstrijdploeg  (gelezen 4203 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LindaB

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 12 april 2005, 22:03:05
Ik deed ook al een paar jaar mee aan de LD wedstrijden. Helaas zijn deze inderdaad afgelast. Mij is verteld dat dit kwam doordat de aanmeldingen voor deze wedstrijden erg afnamen en het niet meer te doen was om hier nog wedstrijden voor te gaan organiseren. Dit komt doordat de 112 wedstrijden steeds meer in trek komen. Helaas is onze TAS nog niet gecombineerd met hv materiaal dus wij zijn verbannen naar de HD wedstrijden.


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 12 april 2005, 23:06:27
Ik deed ook al een paar jaar mee aan de LD wedstrijden. Helaas zijn deze inderdaad afgelast. Mij is verteld dat dit kwam doordat de aanmeldingen voor deze wedstrijden erg afnamen en het niet meer te doen was om hier nog wedstrijden voor te gaan organiseren. Dit komt doordat de 112 wedstrijden steeds meer in trek komen. Helaas is onze TAS nog niet gecombineerd met hv materiaal dus wij zijn verbannen naar de HD wedstrijden.

Ik kan het niet echt verbannen noemen.....het speelt meer de realiteit na.... ;)


LindaB

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 13 april 2005, 11:03:14
weet ik niet, misschien wel, maar ik vond LD wedstrijden gewoon heel leuk om te spelen en dat vind ik wat meer inhoudt hebben. Maar ik ga nu ervaring opdoen met HD wedstrijden dus misschien draait mijn mening nog wel bij.... Ik vind het alleen erg jammer omdat wij geen gecombineerde TAS hebben. Dan had ik namelijk weer liever met de 112 wedstrijden mee gedaan.


FireAngel

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 13 april 2005, 15:24:48
Wij oefenen vrijwel niet voor de wedstijden.. Toch vorig jaar twee keer op de landelijke gestaan (HD en Hoofdklasse 8))..

Ons motto: In het echt krijg je de brand toch ok altijd uit, waarom op een wedstrijd dan niet?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #14 Gepost op: 13 april 2005, 19:41:48
weet ik niet, misschien wel, maar ik vond LD wedstrijden gewoon heel leuk om te spelen en dat vind ik wat meer inhoudt hebben. Maar ik ga nu ervaring opdoen met HD wedstrijden dus misschien draait mijn mening nog wel bij.... Ik vind het alleen erg jammer omdat wij geen gecombineerde TAS hebben. Dan had ik namelijk weer liever met de 112 wedstrijden mee gedaan.
wij doen nu HD en 112 wedtrijden,en vooral de 112 wedstrijden vindt ik leuk om te doen.Je weet nooit wat voor inzet je gaat krijgen,alleen dat oefenen hè :-\
Maar misschien moeten wij inderdaad wat minder krampachtig gaan doen ;D


LindaB

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 13 april 2005, 21:07:17
ja oefenen daarvoor is wel lastig. Je weet inderdaad nooit wat je kan krijgen dus oefenen moet ook heel gevarieerd. Ik denk dat het dan belangrijker is dat je oefent om goed op elkaar ingespeeld te raken.