20-03-2013 Symposium 11-inzichtentocht crisisbeheersing en rampenbestrijding - Leeuwarden (F)

Auteur Topic: 20-03-2013 Symposium 11-inzichtentocht crisisbeheersing en rampenbestrijding - Leeuwarden (F)  (gelezen 1456 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
11-inzichtentocht
Inzichten wederzijds begrip!

Welkom op de website ter gelegenheid van onze eerste verjaardag.

Een slagvaardige organisatie met samenwerken hoog in het vaandel; dat is Veiligheidsregio Fryslân anno nu. Daarom bent u uitgenodigd om deel te nemen aan ons symposium: "De 11-inzichtentocht" op woensdag 20 maart aanstaande. Deelname aan deze dag verbreedt uw kennis, vergroot het wederzijds begrip en geeft nieuwe inzichten!

"De 11-inzichtentocht" is een symposiumprogramma waarbij 11 inzichten centraal staan. Deelname geeft u inzicht in de actuele stand van zaken binnen de crisisbeheersing en rampenbestrijding. Het programma geeft u de mogelijkheid om vanuit de verschillende kolommen (oranje/rood/wit/blauw) - en dus inzichten - te leren en te ervaren.

Oriënteer u op deze website en meld u aan. Uw deelname stellen wij bijzonder op prijs!

Wim Kleinhuis
http://www.11-inzichtentocht.nl/home/
Directeur




KevinBakkerlwd

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 16
Is deze activiteit eventueel ook toegankelijk voor studenten? Ik volg de opleiding HBO Integrale Veiligheid op Thorbecke in Leeuwarden. Veel thema's in het programma sluiten aan op de inhoud van mijn opleiding. Het lijkt mij erg interessant om hier aan deel te nemen.