Huisarts zoek!

Auteur Topic: Huisarts zoek!  (gelezen 3730 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Queued

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Gepost op: 12 april 2005, 16:34:13
Ik ben nou al 2 dagen bezig om te achterhalen waar mijn huisarts zich bevind. Deze is verhuist naar een andere locatie. We hebben wel een brief ontvangen met de juiste gegevens, maar die zijn we kwijt...  :-[

Wat heb ik geprobeerd:
- Op het tel. welke in het telefoonboek staat wordt niet opgenomen.
- Andere huisarts gebeld met de vraag of zij het tel. hebben. Hebben ze niet.
- 2 Zorgverzekeraars gebeld. Ook geen nummer.
- Van één zorgverzekeraar het nummer van de HAP gekregen en daar krijg ik ook geen gehoor.

Ik vermoed dus dat het nummer van de HAP niet juist is aangezien deze toch echt wel bereikbaar moet zijn.
Het nummer van de HAP is dus ook niet te vinden op Internet terwijl ik al sinds het 386 tijdperk op Internet zit.

Misschien heeft iemand het nummer van de HAP in Den Haag stadsdeel Escamp? Of beter; wie heeft het nummer van mijn huisarts die voorheen 'Zorgpraktijk de Olifant' heette? Ze hebben nu een nieuwe naam.

Ik begin toch niet achterlijk te worden  :P  ;)


Mijn behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor jouw toekomst...


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #1 Gepost op: 12 april 2005, 21:41:32
Ik woon dan wel in den haag maar nog maar pas dus daar kan ik je niet mee helpen maar het je het service nummer van de kpn al geprobeerd???? staat achter op je telefoonboek geloof ik! of anders via de EH van een ziekehuis? die weten vast het nummer van de HAP. ik zal op me werk ook even in het huisartsenboek kijken
Nurse powerrrrr


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #2 Gepost op: 12 april 2005, 22:21:53
Je hebt toch wel de eigen naam van je huisarts? Of heet hij De Olifant? 8)

Christian


Queued

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #3 Gepost op: 13 april 2005, 14:36:46
Ik woon dan wel in den haag maar nog maar pas dus daar kan ik je niet mee helpen maar het je het service nummer van de kpn al geprobeerd???? staat achter op je telefoonboek geloof ik! of anders via de EH van een ziekehuis? die weten vast het nummer van de HAP. ik zal op me werk ook even in het huisartsenboek kijken

Ik heb inderdaad 118 ook gebeld. Dat is alleen zo'n sprekende computer.
Het heeft niet echt spoed. Ik zit alleen al 3 dagen in de ziektewet en heb nog geen huisarts gezien.

Je hebt toch wel de eigen naam van je huisarts? Of heet hij De Olifant? 8)

Christian

Het probleem is dat ik inderdaad de naam niet weet omdat ze van naam veranderd zijn. Voorheen heette het 'Zorgpraktijk de olifant' (ik heb het ook niet bedacht  ;)  )
Mijn behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor jouw toekomst...


Queued

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #4 Gepost op: 13 april 2005, 17:15:52
Nou, ik ben eruit. Ik heb het balletje volledig neergelegd bij zorgverzekeraar en ze hebben mij teruggebeld met het juiste nummer :)

Bedankt!
Mijn behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor jouw toekomst...


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #5 Gepost op: 13 april 2005, 21:38:37
- Van één zorgverzekeraar het nummer van de HAP gekregen en daar krijg ik ook geen gehoor.

Ik vermoed dus dat het nummer van de HAP niet juist is aangezien deze toch echt wel bereikbaar moet zijn.
Het nummer van de HAP is dus ook niet te vinden op Internet terwijl ik al sinds het 386 tijdperk op Internet zit.

3469669, bereikbaar van 17.00 tot 08.00 uur, weekend 24 uur  ;D
www.smashaaglanden.nl

maar ik ben blij dat je de praktijk terug hebt gevonden!  :D
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Queued

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #6 Gepost op: 14 april 2005, 16:58:25
3469669, bereikbaar van 17.00 tot 08.00 uur, weekend 24 uur  ;D
www.smashaaglanden.nl

maar ik ben blij dat je de praktijk terug hebt gevonden!  :D

Bedankt!

En het verhaal krijgt nog een staartje:

Ik probeerde vandaag dus het nummer wat ik van de zorgverkeraar weer te bellen om een afspraak te maken. Blijkt het nu hetzelfde nummer te zijn als wat ik al had.

Weer 80 keer gebeld vandaag en kreeg weer geen gehoor. Ik denk ik bel eens met mijn mobiel en wat denk je? Ik krijg ze meteen aan de lijn!! Er schijnt dus een storing bij de KPN te zitten waardoor de huisarts niet via een vaste lijn te bereiken is  ???  :'(

Nou zojuist bij de huisarts geweest en het is allemaal opgelost :)
Mijn behaalde resultaten in het verleden zijn geen garanties voor jouw toekomst...