Nieuwe kleur Nedelandse Politie auto's

Auteur Topic: Nieuwe kleur Nedelandse Politie auto's  (gelezen 18563 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traffic Safety

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
  • Volledig Bevoegd Verkeersregelaar
    • Traffic Safety
Gepost op: 12 april 2005, 23:27:11
Beste allemaal,

mijn is ten gehoren gekomen dat men de politieauto's in Nederland van een gele kleur gaan voorzien kompleet met nieuwe striping, wie kan hier meer over vertellen.

ik zie uit naar de reacties.

Groet,
Ron




firemanr

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 12 april 2005, 23:32:47
Waar heb je dat gehoord, Ron? ;)


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #2 Gepost op: 13 april 2005, 01:36:04
Beste allemaal,

mijn is ten gehoren gekomen dat men de politieauto's in Nederland van een gele kleur gaan voorzien kompleet met nieuwe striping, wie kan hier meer over vertellen.

ik zie uit naar de reacties.

Groet,
Ron

1 april   !!!   geel kan dus niet ivm de sovam ambulance kleur  ;D   dus moet wel een zeeeeer verlate 1 april grap zijn!
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod


guest1564

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 13 april 2005, 16:46:15
Beste allemaal,

mijn is ten gehoren gekomen dat men de politieauto's in Nederland van een gele kleur gaan voorzien kompleet met nieuwe striping, wie kan hier meer over vertellen.

ik zie uit naar de reacties.

Groet,
Ron

Geloof je het zelf???


Traffic Safety

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
  • Volledig Bevoegd Verkeersregelaar
    • Traffic Safety
Reactie #4 Gepost op: 13 april 2005, 21:34:45
Niet om het een of ander, en het is zeker geen 1 april grap.
het zou te maken hebben met de internationale standard in de kleur voor Politie, een voorbeeld hiervan is Engeland.

Tevens wordt er een nieuwe wetswijziging voorbereid over het voeren van striping op auto.
Tevens zullen de witte jassen van de KLPD plaats gaan maken voor gele.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #5 Gepost op: 13 april 2005, 22:49:45
Ik weet niet of het bericht waar is maar ik ben als brandweerman totaal niet blij dat de uniformblouse van de politie wit wordt...... dat wordt straks lachen als je in een druk café aan het controleren bent en iemand (bezopen) heeft nog een appeltje te schillen met de politie..... :-X :-X

Waarom heeft de brandweer daartegen niet geprotesteerd??


Karim

  • Gast
Reactie #6 Gepost op: 14 april 2005, 19:10:28
Niet om het een of ander, en het is zeker geen 1 april grap.
het zou te maken hebben met de internationale standard in de kleur voor Politie, een voorbeeld hiervan is Engeland.

Tevens wordt er een nieuwe wetswijziging voorbereid over het voeren van striping op auto.
Tevens zullen de witte jassen van de KLPD plaats gaan maken voor gele.

Ja ik had ook zoiets gehoord. En ambulance's krijgen in het vervolg een groene kleur met gele stippeltjes en brandweerwagens worden donkerbruin.

Verder krijgt zowel 't ambulance als brandweer personeel fluor-roze kleding met zwarte strepen erop....  ::)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 14 april 2005, 19:14:49
Ja ik had ook zoiets gehoord. En ambulance's krijgen in het vervolg een groene kleur met gele stippeltjes en brandweerwagens worden donkerbruin.

Verder krijgt zowel 't ambulance als brandweer personeel fluor-roze kleding met zwarte strepen erop....  ::)
foto,s  ;D


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #8 Gepost op: 14 april 2005, 23:03:42
Niet om het een of ander, en het is zeker geen 1 april grap.
het zou te maken hebben met de internationale standard in de kleur voor Politie, een voorbeeld hiervan is Engeland.

Er zijn internationaal gezien ook wel al errug veel gele pliesieauto's hé (met een star of life erop of wellicht WW...wegenwacht?). Wij krijgen misschien wel een geel dienstvoertuig ja......een onopvallende ;D

Vroegâh (ja ik wordt oud...) in de tijd van RP en GP waren de overhemden ook wit, dus dat accepteerd men binnen de politie weer wel.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #9 Gepost op: 15 april 2005, 03:20:45
Er zijn internationaal gezien ook wel al errug veel gele pliesieauto's hé (met een star of life erop of wellicht WW...wegenwacht?). Wij krijgen misschien wel een geel dienstvoertuig ja......een onopvallende ;D

Vroegâh (ja ik wordt oud...) in de tijd van RP en GP waren de overhemden ook wit, dus dat accepteerd men binnen de politie weer wel.



Ach...dan valt het tenminste ook weer op dat ik geen politieagent ben ::) :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-