HV foto van de maand maart

Auteur Topic: HV foto van de maand maart  (gelezen 20469 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #20 Gepost op: 10 april 2013, 21:39:28
Ik denk dat moderator Haageneesch daar vast spoedig antwoord op gaat geven.  ;)
Dank collega.

De poll geeft aan wie de meeste stemmen heeft. Om bij gelijke stand onderscheid te maken, krijgen mensen die met hun foto voldoen aan het thema om zo een winnaar aan te wijzen. Zonder toekenning van de extra punten is dit gelukt, en is het 'inzetten' van de thema-punten niet meer nodig.


BHN849

  • Gewezen IVK-student
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,005
  • Benthuizen
    • FotoBPR.nl
Reactie #21 Gepost op: 11 april 2013, 14:19:11
Dank collega.

De poll geeft aan wie de meeste stemmen heeft. Om bij gelijke stand onderscheid te maken, krijgen mensen die met hun foto voldoen aan het thema om zo een winnaar aan te wijzen. Zonder toekenning van de extra punten is dit gelukt, en is het 'inzetten' van de thema-punten niet meer nodig.

Dat lees ik toch nergens in de spelregels, behalve dit:

Citaat
Stuur je een foto in die voldoet aan het thema, dan verdien je daarmee 1 stem extra bovenop de in de poll uitgebrachte stemmen.
Dit extra punt zie je dus niet terug in de uitslag van de poll maar worden later toegekend.

Daar wordt niet de voorwaarde gesteld dat de stand gelijk moet zijn.
Voor nieuws uit de regio Zoetermeer keek je vroeger op www.fotobpr.nl!


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Reactie #22 Gepost op: 11 april 2013, 14:55:50
Dat lees ik toch nergens in de spelregels, behalve dit:

Daar wordt niet de voorwaarde gesteld dat de stand gelijk moet zijn.

Daar heb je gelijk in, als de regels toegepast zouden worden zoals omschreven in de openingspost dan zou Stefan dus 1 stem extra krijgen omdat zijn foto voldoet aan het thema vuur, en zou de stand dus gelijk zijn geweest.

Misschien slim om de omschrijving in de openingspost voor de volgende poll's te wijzigen.  O0