Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen

Auteur Topic: Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen  (gelezen 21722 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Steve the Kiwi

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 29
Reactie #80 Gepost op: 5 maart 2013, 12:19:54
De resultaten van mijn tests zijn binnen:

...

Spannend!

Goed gedaan! O0


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #81 Gepost op: 5 maart 2013, 12:36:20
De resultaten van mijn tests zijn binnen:
...

Mooie resultaten, gefeliciteerd!  O0
Hoe lang heeft het geduurd voordat je rapport binnen was na Deel B?
Senior GGP / Oost-Brabant


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #82 Gepost op: 5 maart 2013, 13:05:38
Ha Steve en Nick, bedankt! @Nick, ik had de resultaten precies 1 week na testdag B binnen, veel sneller dan verwacht. Mijn idee is dat ze op de academie zo snel mogelijk de kandidaten die al in de selectie zitten de tests laten afronden om ons nog mee te laten kunnen in de opleiding, mocht die nog gaan starten. Maar dat is alleen gebaseerd op mijn eigen gevoel.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #83 Gepost op: 5 maart 2013, 13:26:52
Ik weet niet hoe het bij jouw regio is, maar er zijn voor mei al veel plaatsen volgeboekt met kandidaten die de keuringen eerder hebben gehad, en dus al verder in de selectie zitten. Maar gefeliciteerd! Succes met de vervolgstappen.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #84 Gepost op: 5 maart 2013, 15:10:10
Ik weet het niet sesamzaadje, ik heb alles waar ik zelf invloed op heb gehaald, nu is het buiten mijn macht. Ik heb vertrouwen dat het goedkomt  O0


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #85 Gepost op: 12 maart 2013, 17:57:59
Helaas, helaas.

Zojuist heb ik een brief ontvangen waarin staat dat de selectieprocedure tijdelijk is stopgezet. Mijn selectierapport blijft twee jaar geldig, zodra er opleidingsplaatsen zijn zijn kandidaten die zoals ik A & B hebben afgerond en een rapport hebben als eerste aan de beurt voor het vervolg van de procedure.
Mensen die nu nog A of B moeten doen mogen die afmaken en krijgen ook een selectierapport.

Ik had hoop om nog mee te kunnen, maar helaas is de kans dat er dit jaar nog opleidingsplekken komen zeer klein.

Nu niet bij de pakken neer proberen te zitten er doorgaan, volgend jaar is er een stoeltje op de opleiding met mijn naam erop!


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #86 Gepost op: 12 maart 2013, 18:00:26
Dat is balen. Ik kreeg diezelfde brief ook vorig jaar en werk na 3 maanden gebeld dat er plek is. Dus misschien dat je later dit jaar nog verder kunt, en anders is het inderdaad even wachten.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #87 Gepost op: 12 maart 2013, 18:11:29
Zelfde brief ook ontvangen vanmiddag, flink balen dus! Korpsgesprek positief afgerond, en dan dit. Heb voordat ik de brief kreeg contact gehad met het ACP. Omdat ik mijn opleiding beveiliging al heb opgezegd, wil het ACP kijken wat ze kunnen doen, ik denk niet veel, maar niet geschoten is altijd mis!


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #88 Gepost op: 12 maart 2013, 20:15:05
Dat is wel apart, hebben ze na het korpsgesprek wel positief geantwoord over het beginnen aan de opleiding of?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Jessetendam

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #89 Gepost op: 13 maart 2013, 11:04:30
Ja, ze konden me niet vertellen wanneer ik precies kon beginnen omdat er een beetje onduidelijkheid was door de re-organisatie. Het zou mei, of oktober worden. Net werving en selectie aan de telefoon gehad en ik zie het somber in:( Maar ik wil koste wat kost bij de politie dus als het echt niet anders kan ga ik volgend jaar beginnen. Nou moet dat wel voor 25 juli 2014, anders in mijn rapport ook nog ongeldig. >:(