Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen

Auteur Topic: Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen  (gelezen 21810 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Gepost op: 15 juli 2012, 22:58:29
En het is weer zover, een vacaturestop. Ik ken een aantal mensen die in de sollicitatieronde zaten voor oa Flevoland en zij hebben een brief gehad dat er voldoende sollicitanten zijn of dat de vacatures zijn opgevuld. Alleen nog vacatures voor Amsterdam-Amstelland en Utrecht (surveillant) op dit moment...




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #1 Gepost op: 16 juli 2012, 10:01:37
Flevoland heeft ook behoorlijk actief gewerft. Ik ben een aantal maanden terug begonnen om van GLM naar Flevoland over te gaan. Dit ivm de reistijd die ik nu elke dag had vanuit Flevoland naar mijn werkgebiedje. Flevoland heeft er een mooi tempo achter gezet en in een paar maanden waren we helemaal rond :). En ik weet dat tegelijk met mij nog een persoontje of 10 tegelijk bezig was.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #2 Gepost op: 16 juli 2012, 10:49:24
Flevoland heeft ook behoorlijk actief gewerft. Ik ben een aantal maanden terug begonnen om van GLM naar Flevoland over te gaan. Dit ivm de reistijd die ik nu elke dag had vanuit Flevoland naar mijn werkgebiedje. Flevoland heeft er een mooi tempo achter gezet en in een paar maanden waren we helemaal rond :). En ik weet dat tegelijk met mij nog een persoontje of 10 tegelijk bezig was.

Geen gedoe gehad met het 'herenakkoord'??


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3 Gepost op: 16 juli 2012, 11:53:15
Nee, GLM schijnt te moeten krimpen ???
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2012, 17:16:43
Ik hoop niet dat dit ook voor de VP in andere regio's is  :-X
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2012, 18:44:57
Nee, GLM schijnt te moeten krimpen ???

Hoelang ben je al uit de opleiding? Ik begreep namelijk dat Flevoland alleen ervaren agenten/hoofdagenten wilde met minimaal 3 jaar ervaring na de opleiding?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #6 Gepost op: 16 juli 2012, 20:09:22
Bijna een jaar... Dus zoveel ervaring had ik niet maar daar is ook nooit moeilijk over gedaan of naar gevraagd. Het was een pittig sollicitatiegesprek maar ik kreeg de complimenten dat ik mij 'mooi verkocht had' en ze zagen het helemaal met mij zitten. Ik ook met hun O0
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #7 Gepost op: 31 juli 2012, 18:34:07
Geen gedoe gehad met het 'herenakkoord'??

Korpsen zijn terughoudend met het herenakkoord nadat ze flink op de vingers zijn getikt door de bonden. Het 'akkoord' is namelijk gebaseerd op gebakken lucht en zou een overstap niet mogen belemmeren. Mocht je zelf dus aan het lijntje gehouden worden hierdoor, even de bond benaderen.

@DiNozzo; hoe heb je dit geregeld? Stonden er externe vacatures open bij Flevoland of heb je de stoute schoenen aangetrokken en een open sollicitatie gestuurd?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #8 Gepost op: 31 juli 2012, 22:18:39
Ik zat gewoon rond te kijken tijdens een rustige dienst terwijl de collega wat achterstallig papierwerk weg werkte. Toen ik op het intranet van Flevoland kwam zag ik dat er een interne vacature open stond voor zij-instroom. Zij zijn ook de enige bij wie ik dat gezien heb.

In het verleden heeft dat ook lange tijd bij GLM gestaan. Dat is nu weg omdat het korps op sterkte is gekomen. Flevoland is dat blijkbaar niet.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #9 Gepost op: 26 februari 2013, 12:46:59
Er schijnt wederom een vacaturestop te zijn, helaas. Weet iemand waarom er dit jaar zo weinig aspiranten worden aangenomen? Heb in heel 2013 nog geen vacature online zien staan (alleen voor vrijwilligers).
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.