Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen

Auteur Topic: Per direct opleidingsstop nieuwe politiemensen  (gelezen 21729 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #40 Gepost op: 26 februari 2013, 17:58:00
De eerste gedachte bij mij (als Brabander) is nu ook: "Ja, oe ist nouw?!"
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #41 Gepost op: 26 februari 2013, 18:02:19
Denk dat het het beste is om een berichtje via de officiële instanties (dus de adviseur waar je mee van doen had) af te wachten.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #42 Gepost op: 26 februari 2013, 18:04:57
Dat sowieso, maar er is in ieder geval meer hoop dan een half uur geleden. Hoop doet leven.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


black_ice_360

  • Hoofdagent, Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 246
Reactie #43 Gepost op: 26 februari 2013, 18:08:02
Dat sowieso, maar er is in ieder geval meer hoop dan een half uur geleden. Hoop doet leven.

Dat zeker! Laten we hopen dat we allebei gewoon in mei kunnen starten!


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #44 Gepost op: 26 februari 2013, 18:10:12
Ik heb het hele topic doorgelezen en voel me nu een beetje overrompelt en hopelijk kan ik een deel van mij frustratie over dit bericht hier kwijt.

Ik zit al vanaf juli thuis met een diploma, en wil graag naar de politie/marechaussee maar na het lezen van deze berichten zakt mij de moed in de schoenen om ook nog maar deze kant op te willen. Ik heb niet het belang van een volledige hbo opleiding te gaan doen, een school trekt mij gewoon niet. Ik ga liever deels naar school deels aan het werk. Nu zijn deze 2 mogelijkheden dan wel een oplossing die mij aanspreekt maar ik heb nu de behoefte te zeggen van "laat maar" want zoals het nu is, zit ik dus nog voor langere periode thuis, wat weer een probleem met mijn ouders gaat opleveren. Ik wil heel graag bij en van de 2 instanties aan het werk, maakt mij niet uit welke (i.c.m. cijferlijst is politie beste keus) maar ik zie nu een toekomst beeld van mijzelf dat ik thuis zit zonder werk met alleen een middelbare schoolopleiding. Ik hoop niet dat dit de realiteit wordt, maar het lijkt naar aanleiding van deze berichten lijkt het daar wel op.

Voor mensen in zo'n situatie als de mijne is dit niet echt het geen je wil horen, niet alleen voor mij mar de velen met mij in een zelfde situatie.

(P.S. ik zal de berichten afwachten, maar heb weinig hoop)


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #45 Gepost op: 26 februari 2013, 18:17:56
Tsja, het is een zure sessie, maar ik reken nergens meer op voor mei...


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #46 Gepost op: 26 februari 2013, 18:20:18
Het is in ieder geval duidelijk dat de eerste maarschalk generaal commandeur hoofdcommissaris nog een lange weg te gaan heeft. Tijd om te laten zien waar ie vier sterren voor heeft ontvangen!  >:D

Ik denk dat hij de komende tijd even iets anders aan zijn hoofd heeft. Vandaag heeft hij zijn echtgenote de laatste eer bewezen.
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #47 Gepost op: 26 februari 2013, 18:50:39
Ik denk dat hij de komende tijd even iets anders aan zijn hoofd heeft. Vandaag heeft hij zijn echtgenote de laatste eer bewezen.
Met excuses; dat wist ik niet en ik had nooit de intentie om zijn persoonlijke omstandigheden met mijn opmerking ter discussie te stellen.  :-X
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


JeroenV

  • Aspirant korps Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
  • Eat, sleep, Krav Maga, repeat
Reactie #48 Gepost op: 26 februari 2013, 19:01:53
Wat vreselijk... Dat zet alles wel weer in perspectief voor mij.

Vanaf hier wil ik hem en de zijnen veel sterkte toewensen!


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #49 Gepost op: 26 februari 2013, 19:04:03
Met excuses; dat wist ik niet en ik had nooit de intentie om zijn persoonlijke omstandigheden met mijn opmerking ter discussie te stellen.  :-X
Oh, maar het was niet naar jou persoonlijk bedoeld hoor. Er is geen bericht naar buiten gegaan over het overlijden van zijn echtgenote. Ik vond alleen dat ik het nu wel even wilde vermelden..

Chris
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)