GRIP 1 Zeer Grote brand (grand café De Rechter van Steenwijk) Markt - Steenwijk 27-02-2013

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer Grote brand (grand café De Rechter van Steenwijk) Markt - Steenwijk 27-02-2013  (gelezen 31519 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499

https://twitter.com/Asheijden/status/306727638611943424/photo/1

Jammer dan, zo te zien is het einde oefening voor dit gebouw wordt weer maanden lelijke puist voor centrum steenwijk


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Politie IJsselland @PolitieIJS

Steenwijk - Zeer grote brand in pand aan de Markt. Veel rookontwikkeling; ramen en deuren gesloten houden. Gemeente ontruimt woningen Markt.
11:57am ˇ 27 Feb 13 ˇ


superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
p2kflex
12:42:17 27-02-13-ALPHA-OVD GRAAG TELEFONISCH CONTACT AC NOORD EN BEDANKT
0303064BRW Veiligheidsregio Friesland (OvD IBOW - Oost- en West-stellingwerf)


Extra hulp uit friesland?


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
als ik de foto's zo bekijk dan zijn ze vrij laat met het hulp van andere regio's inroepen...
Zo is de klok nog op een foto te zien en zo is de klok weg en is de volgende verdieping aan de beurt...
Toch zonde van zo'n monumentaal pand.Altijd nieuwsgierig naar de oorzaak van zo'n brand..
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


verbeekrik

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
De 2240 van Ommen is ook mee, zag hem voor de WTS uitgaan zonet.

Er is een TS mee van Ommen inderdaad, er staat nog 2240 op, maar het is nu de 2241.
De nieuwe TS hier is 2240, ik vermoed dat de oude die nu mee is dus binnnenkort wel omgenummerd zal worden.

Hierbij trouwens de uitruk van de Ommer voertuigen.
Brandweer Ommen rukt Prio 1 uit naar Zeer Grote Brand Grip-1 naar cafe/rest. de rechter in Steenwijk


superfly

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
p2kflex
11:15:56 27-02-13GROUP-1PRIO 1 Brand Bijeenkomstgebouw : Rechter Van Steenwijk De : Markt : 72 8331HK Steenwijk 1092 1695 1682 (-------) (Inzet: X) (Grote Brand) (GRIP 1)
GRIP 10820005MKA Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (CGV - Coördinator Gewonden Vervoer)


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geďnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
als ik de foto's zo bekijk dan zijn ze vrij laat met het hulp van andere regio's inroepen...
Zo is de klok nog op een foto te zien en zo is de klok weg en is de volgende verdieping aan de beurt...
Toch zonde van zo'n monumentaal pand.Altijd nieuwsgierig naar de oorzaak van zo'n brand..

Al was er (eerder) hulp vanuit andere regio's aanwezig, dan nog vraag ik me af of ze deze brand de baas konden. Volgens mij was het bij aankomst van de eerste TS al geen beginnen aan.


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Hahaha, Ommen > Steenwijk en Deventer > Steenwijk... dat zijn pas lange ritten.
Heb geen verstand van de rode tak maar staat dit zelfde materiaal niet dichterbij in Friesland of Drenthe?
Tegen de tijd dat ze er zijn is het al 3e helft :p
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


thetwin84

  • EHBO,AED-bediener/evenementen vkr/hobby fotografie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,152
  • Dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    • EHBO-Hedrin
Al was er (eerder) hulp vanuit andere regio's aanwezig, dan nog vraag ik me af of ze deze brand de baas konden. Volgens mij was het bij aankomst van de eerste TS al geen beginnen aan.

Heb vaak het idee bij branden (van deze aard) als het eenmaal uitslaande brand gemeld is dat er geen houde meer aan is...
[URL=http://www.t-tools.nl/CCount/click.php?id=


DennisVenemaFotografie

  • Fotojournalist
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 736
  • www.dennisvenema.nl - Persfotografie -
    • Dennis Venema Fotografie
Krijg het idee dat het vuur naar beneden "gejaagd" is... Alle inzet op bovenverdieping en waardoor het vuur maar 1 uitweg meer heeft... Naar beneden. Jammer van dit historische pand. Heb er onlangs nog gegeten. Sterkte ook voor eigenaar en betrokkenen
DennisVenemaFotografie www.dennisvenema.nl - 112Midden-Groningen.nl