Tactische zaklamp

Auteur Topic: Tactische zaklamp  (gelezen 116083 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vigilant

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 830
Reactie #180 Gepost op: 18 februari 2018, 01:45:28
Iemand ervaring met Fenix Tk20r?


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #181 Gepost op: 18 februari 2018, 11:08:29
Toevallig vorige week nog in mijn handen gehad. Ik was op zoek naar een lamp aangezien de maglites op de auto vaak leeg, weg of niet voldoende zijn. Na veel nalezen en wegstrepen ben ik uitgekomen bij twee lampen waarvan de Fenix TK20r er een van was. De ander was de Nitecore MH27UV. Ik wilde hoe dan ook een lamp die direct met een kabel op te laden was zodat ik niet steeds de accu er uit hoefde te schroeven. Dan vallen er al veel af. Nadat ik ze beiden gezien en getest had waren er niet heel grote verschillen, maar uiteindelijk toch voor de Nitecore gegaan.

Kijk voor een specificatie vergelijk maar eens naar DEZE site.

Wat me over de streep trok was: dat het bereik van de Nitecore groter was, hij een scherpere en intensere hotspot had, meer functies had en ook iets goedkoper was.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #182 Gepost op: 23 april 2018, 11:44:10
Toevallig vorige week nog in mijn handen gehad. Ik was op zoek naar een lamp aangezien de maglites op de auto vaak leeg, weg of niet voldoende zijn. Na veel nalezen en wegstrepen ben ik uitgekomen bij twee lampen waarvan de Fenix TK20r er een van was. De ander was de Nitecore MH27UV. Ik wilde hoe dan ook een lamp die direct met een kabel op te laden was zodat ik niet steeds de accu er uit hoefde te schroeven. Dan vallen er al veel af. Nadat ik ze beiden gezien en getest had waren er niet heel grote verschillen, maar uiteindelijk toch voor de Nitecore gegaan.

Kijk voor een specificatie vergelijk maar eens naar DEZE site.

Wat me over de streep trok was: dat het bereik van de Nitecore groter was, hij een scherpere en intensere hotspot had, meer functies had en ook iets goedkoper was.

Nitecore heeft mooie spullen idd. P20 zag ik laatst voorbij komen. Heb jij toevallig het lampje gedeclareerd?


kennygriens

  • Surveillant Vrijwillige Politie en in Opleiding tot Hoofdagent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #183 Gepost op: 23 april 2018, 14:24:02
Toevallig vorige week nog in mijn handen gehad. Ik was op zoek naar een lamp aangezien de maglites op de auto vaak leeg, weg of niet voldoende zijn. Na veel nalezen en wegstrepen ben ik uitgekomen bij twee lampen waarvan de Fenix TK20r er een van was. De ander was de Nitecore MH27UV. Ik wilde hoe dan ook een lamp die direct met een kabel op te laden was zodat ik niet steeds de accu er uit hoefde te schroeven. Dan vallen er al veel af. Nadat ik ze beiden gezien en getest had waren er niet heel grote verschillen, maar uiteindelijk toch voor de Nitecore gegaan.

Kijk voor een specificatie vergelijk maar eens naar DEZE site.

Wat me over de streep trok was: dat het bereik van de Nitecore groter was, hij een scherpere en intensere hotspot had, meer functies had en ook iets goedkoper was.


ik zou ook eens kijken voor de Ledlenser M7R heb deze zelf al 5 jaar aan mijn koppel hangen is oplaadbaar met kabel  en komt geleverd met een clip voor aan het koppel .
deze clip is super goed en mijn lamp is er nooit uitgevallen ongeacht de situatie .

en compleet geleverd met alle toebehoren vind je ze al voor  87,50 op zaklampen.nl


grtjes kenny


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #184 Gepost op: 25 april 2018, 19:22:49
@AureliusM: Nope, de baas zorgt voor voldoende Maclites dus is eigenlijk geen legitieme reden voor declaratie te vinden behalve mijn eigen mening. En we weten hoeveel ze daar om geven ;)
@Kennygriens: Ik zou bij de ledlenser het tactisch holster missen (en alsnog bij moeten kopen) en dan kom je ongeveer op eenzelfde bedrag uit. Voordeel wat mijn Nitecore heeft is dat die ruim 4 keer de lichtopbrengst heeft dan die van de M7R. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn MH27UV. Diverse keren al dankbaar en met genoegen gebruikt.


AureliusM

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 789
  • A'dam
Reactie #185 Gepost op: 25 april 2018, 23:02:24
@AureliusM: Nope, de baas zorgt voor voldoende Maclites dus is eigenlijk geen legitieme reden voor declaratie te vinden behalve mijn eigen mening. En we weten hoeveel ze daar om geven ;)
@Kennygriens: Ik zou bij de ledlenser het tactisch holster missen (en alsnog bij moeten kopen) en dan kom je ongeveer op eenzelfde bedrag uit. Voordeel wat mijn Nitecore heeft is dat die ruim 4 keer de lichtopbrengst heeft dan die van de M7R. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn MH27UV. Diverse keren al dankbaar en met genoegen gebruikt.

Maglite is geen tactisch lampje, imo. Ook kan ik niet meer vertrouwen op die dingen. Regelmatig een woning moeten betreden zonder werkende maglite. Kan eigenlijk  niet meer.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #186 Gepost op: 29 april 2018, 18:01:09
Eensch. Maarrrr.... ik denk als ze er eentje gaan vergoeden ze binnen een week een ton kwijt zijn aan alle declaraties die binnen gaan stromen. Zou mooi zijn als het lukt hoor, maar acht de kans klein. Mocht je het gaan proberen... laat even weten als het lukt. Dan bewaar ik mijn bonnetje nog even  ;)


guest16442

  • Gast
Reactie #187 Gepost op: 29 april 2018, 20:27:56
Ik zag in één van de filmpjes over de nieuwe Audi A6 waar de LE mee gaat rijden kleinere, tactische, lampjes zitten. Wat waren dit dan voor lampjes? Waarom wel bij de LE en niet de BTs voertuigen?


0501

  • Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 523
Reactie #188 Gepost op: 29 april 2018, 22:03:16
Andere aanbesteding, ander PvE.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #189 Gepost op: 1 mei 2018, 09:19:08
Ik zag in één van de filmpjes over de nieuwe Audi A6 waar de LE mee gaat rijden kleinere, tactische, lampjes zitten. Wat waren dit dan voor lampjes? Waarom wel bij de LE en niet de BTs voertuigen?

Die lampjes liggen ook al in de Volvo's en een aantal van onze onopvallende voertuigen. Ik zal vanmiddag eens kijken welk merk.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein