Invalidenparkeerplaats op kenteken

Auteur Topic: Invalidenparkeerplaats op kenteken  (gelezen 20588 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Reactie #20 Gepost op: 7 mei 2013, 21:35:59
De boete is uit mijn hoofd 340 euro. Dus zeker een zwaardere overtreding.
Niet mR 402c a €360?


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #21 Gepost op: 7 mei 2013, 21:44:14
Hoeveel wil je er? 0098

Door ons inefficiente landje heb ik er vele, ik heb ook een landelijke, maar sommige wegbeheerders willen dan ook weer een eigen exemplaar. :| Om het maar makkelijk te maken zeg maar.

Ik heb er zo geen foto van, maar als je hem ziet staat ie vol met verkeersborden en minitekst wat er allemaal wel en niet van toepassing is. Het is een A5 model kaart met drie pagina's aan tekst erachter op. >:D

Maar ik heb hem hoofdzakelijk voor het aanbrengen van en onderhouden van verkeersmaatregelen. Hieronder vallen ook OV en de invalidenbordjes die boven de parkeerplaatsen hangen, maar ook afzettingen die ik ter plaatse moet opbouwen. Zoals ik al aan gaf een OvJ ziet een art. 5 liever niet. e050

Toch nog even off-topic. Is dat een ontheffing gelijk aan die van de Ambu in Amsterdam? Ik zal als ik weer een straatdienstje heb (kan lang duren), eens kijken of ik nog een paar ontheffing kan bekijken. Want er is er dus blijkbaar 1 die ik nog niet ken.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #22 Gepost op: 8 mei 2013, 09:00:40
Toch nog even off-topic. Is dat een ontheffing gelijk aan die van de Ambu in Amsterdam? Ik zal als ik weer een straatdienstje heb (kan lang duren), eens kijken of ik nog een paar ontheffing kan bekijken. Want er is er dus blijkbaar 1 die ik nog niet ken.

Nee, eerder gelijk aan die van bijv NUON en dergelijke, uitgebreid met enkelle ontheffingsregeltjes voor begeleiden van werkzaamheden. Het is namelijk jammer als ik een boete zou krijgen tijdens het begeleiden van maaiers en/of andere werkzaamheden terwijl ineens het verkeerslicht op rood springt 0098
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Hendriksje

  • Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 187
Reactie #23 Gepost op: 8 mei 2013, 15:19:14
De boete is inmiddels 360 euro. En vergeet de administratiekosten niet  ;)


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #24 Gepost op: 8 mei 2013, 18:28:22
De mooiste boete die ik ooit zou kunnen krijgen is voor het parkeren op een invalidenplaats terwijl ik het bordje E06 en/of een onderbord aan het ophangen ben. :D Er zijn namelijk nog gemeenten waar ik geen ontheffing voor heb. e050
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.