Brandweermotoren

Auteur Topic: Brandweermotoren  (gelezen 118070 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2005, 17:19:17
Niemand wil er in rijden zeker  ;D :P :P

Ik kan ze alleen maar gelijk geven eerlijk gezegd  ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #11 Gepost op: 15 februari 2005, 17:33:34
Ik kan ze alleen maar gelijk geven eerlijk gezegd  ;D

Jah idd, ik zou er persoonlijk ook niet op willen rijden hoor  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #12 Gepost op: 15 februari 2005, 21:24:17
Ik vond die BMW C1 zowieso al een lelijk ding, maar dit slaat alles :o





 :D

Ik vind dit wel getuigen van humor!
Maar waarom wordt hij dan niet meer ingezet?
Maarssen-centrum is toch niet het meest makkelijk toegangkelijke stukje,helemaal 's zomers niet...
  Ta


Ricardo B

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 723
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #13 Gepost op: 15 februari 2005, 21:30:31
Volgens mij heb ik ooit eens ergens op tv gezien dat het systeem neit echt werkte maar ik weet niet mee precies waar dat op was en of het echt over deze bike ging.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen


m.j.oosthoek

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 3 december 2005, 18:58:16
Ja wat ook nooit geen succes is geworden zijn de brandweer motors hierbij een foto

deze foto heb ik gestuurd gekregen van h.d reus met zijn toestemming plaats ik ze ook
groeten,
rinus



Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #15 Gepost op: 3 maart 2008, 17:51:02
Brandweerscooter oplossing voor fileproblemen?

SCHIPHOL -
Bij het nieuwe opleidingscentrum van de Amsterdamse brandweer op Schiphol was maandag een nieuw vervoermiddel te zien: de brandweerscooter.


Foto's ANP/EVERT ELZINGA

De scooter, compleet met blauw zwaailicht, moet de oplossing worden voor de fileproblemen. Tot nu toe werden Smart-auto's gebruikt voor bijvoorbeeld inspecties en het vervoer tussen kazernes. De scooter is voorzien van twee voorwielen, wat de stabiliteit ten goede komt. (ANP)

Scooters zijn al langer te vinden bij de brandweer, alleen tot dusver niet in deze vorm.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #16 Gepost op: 3 maart 2008, 19:43:34
Gaaf ding man!  :D


PH-PXA

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,465
Reactie #17 Gepost op: 3 maart 2008, 19:48:57
Idd gers ding :), heeft iets weg van een qwat, heeft iemand wat specificaties van deze scooter, hoe hard die kan etc?

mvg

roy


paul_hartog

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 3 maart 2008, 21:19:12
moooi voertuig idd, alleen kan het nu er niet van inzien.
Zo makkelijk lijkt het me nou ook niet om tussen de file door te rijden met zo'n breed voertuig.
En hij word toch niet voor spoedeisende zaken gebruikt dus waarom dan niet gewoon lekker achter in de file aansluiten ;)


Bart S

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 3 maart 2008, 22:16:45
moooi voertuig idd, alleen kan het nu er niet van inzien.
Zo makkelijk lijkt het me nou ook niet om tussen de file door te rijden met zo'n breed voertuig.
En hij word toch niet voor spoedeisende zaken gebruikt dus waarom dan niet gewoon lekker achter in de file aansluiten ;)

Ik gebruik m'n privé motor ook niet voor spoedeisende zaken, maar ik ga toch echt niet achteraan aansluiten ;)

Idd gers ding :), heeft iets weg van een qwat, heeft iemand wat specificaties van deze scooter, hoe hard die kan etc?

mvg

roy

Het is een Piaggio MP3 en ik kan je vertellen dat het een vreemd gezicht is met die twee voorwielen. Toen ik hem voor het eerst zag rijden ben ik er een stukje naast gaan rijden omdat ik mijn ogen niet geloofde. Dit overigens tot groot vermaak van de bestuurder van die Piaggio ;D Volgens de verhalen schijnt het wel strak te sturen. Hij is beschikbaar in twee motoruitvoeringen, 125 en 250cc. Beide 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde eenheden in overeenstemming met de Euro 3 emissie eisen. De 125cc motor biedt 15 pk/ 11kW vermogen aan. De 250cc motor is uitgerust met elektronische injectie en zorgt voor 22,5 pk / 19 kW.