Brandweermotoren

Auteur Topic: Brandweermotoren  (gelezen 119530 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #340 Gepost op: 5 september 2013, 15:41:37
Heeft niets te maken met het weer, hij gaat voorlopig na besluit intern weer de weg op,  na evaluatie..


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Reactie #341 Gepost op: 5 september 2013, 19:57:33
Citaat van: FF4266 link=msg=1198780 date=1378388497
Heeft niets te maken met het weer, hij gaat voorlopig na besluit intern weer de weg op,  na evaluatie..

Dat van het weer was een grapje; juist in de periode dat veel motorrijders buiten vertoeven stond de MOB stil. Ik ben overigens wel benieuwd naar de rapporten als die er zijn. Kijken of die wat van mijn scepsis weg kunnen nemen :)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #342 Gepost op: 5 september 2013, 20:00:35
Ah oké, ik vat m..

Als je VRH medewerker bent zijn de rapporten op intranet te lezen... Maar zo te zien zit jij een regiootje of twee verder..


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #343 Gepost op: 5 september 2013, 23:57:35
Citaat
Dat van het weer was een grapje; juist in de periode dat veel motorrijders buiten vertoeven stond de MOB stil.
Speculaasje: Mooi weer = vakantie = minder personeel= geen MOB.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #344 Gepost op: 6 september 2013, 00:02:53
Onjuist,, pilot duurde een jaar, en was net voor de zomer afgelopen..


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #345 Gepost op: 7 september 2013, 01:01:03
Citaat
Onjuist,, pilot duurde een jaar, en was net voor de zomer afgelopen..
Echt niet, MOB rijdt allen nog in bijzondere gevallen en als er genoeg geschikte BVD-ers in dienst zijn. Pilot afgelopen, dus nu .......
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


RemRoof

  • docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,074
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #346 Gepost op: 7 september 2013, 13:22:38
Citaat van: tower-ladder link=msg=1199334 date=1378508463
Echt niet, MOB rijdt allen nog in bijzondere gevallen en als er genoeg geschikte BVD-ers in dienst zijn. Pilot afgelopen, dus nu .......

Is hij bij beschikbaarheid van BVD's  in dienst? Mag ik daaruit opmaken dat de pilot goed uitgepakt is voor de beleidsmakers?

RemRoof
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #347 Gepost op: 7 september 2013, 16:46:57
Nou, ik ga er geen welles-nietes spelletje van maken, maar de pilot is in Maart geëindigd, dus dat is voor de zomer..

Hetgeen waar jij overschrijft met "echt niet", staat daar compleet los van.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #348 Gepost op: 7 september 2013, 17:09:27
Citaat van: tower-ladder link=msg=1199334 date=1378508463
Echt niet, MOB rijdt allen nog in bijzondere gevallen en als er genoeg geschikte BVD-ers in dienst zijn. Pilot afgelopen, dus nu .......
Maar betekend dit dat de motor niet vaak meer de weg op zal gaan?


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Reactie #349 Gepost op: 8 september 2013, 20:16:02
Pilot is beëindigt, motor is nog steeds inzetbaar afhankelijk van......... vul zelf maar in. Motor heeft in een aantal gevallen toegevoegde waarde, maar misschien niet voor die taak waarvoor hij in eerste instantie gedacht was. Een autobrand blussen bleek niet altijd een succes. ;), verkenning bij onduidelijke melding op de autosnelwegen in Haaglanden wel, en zo nog een paar scenario's.
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar