Brandweermotoren

Auteur Topic: Brandweermotoren  (gelezen 118504 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #400 Gepost op: 16 juni 2015, 00:50:29
Citaat van: DaMook link=msg=1356264 date=1434406993
En dit is dus precies hoe ik dit ook zie werken. Hierzegt iedereen, maar 1 man, geen nut, maar met 4 van deze motoren met elk andere gereedschappen kan dit zeker nuttig zijn.

Maar voor Nederland zal dit bijna nergens werkelijk van toegevoegd waarde zijn. Zelfs de binnensteden zijn (In verhouding met andere landen) zeer goed bereikbaar voor de grote brandweerwagens. Smalle steegjes, berghellingen, enorme files etc. hebben we hier eigenlijk niet. Maar in landen als China, Japan, India, Italië (Zelfs zo dicht bij huis ja) kan zoiets zeker het overwegen waard zijn.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Bart S

  • Gast
Reactie #401 Gepost op: 16 juni 2015, 09:17:29
Citaat van: michaelmiata89 link=msg=1356250 date=1434400446
Fantastisch! Gaaf filmpje ook. Begrijp alleen echt niet waarom beroeps motorrijders nog steeds niet allemaal met een gele jas rijden. Je bent zoveel beter zichtbaar met een jas iig met gele mouwen. Ik snap anderszijds ook wel dat een gele jas als brandweerman best snel vies wordt. Maar toch...

En jezelf vervolgens verstoppen achter een grote kuip en een topkoffer... ik vind het juist positief dat ze er niet uitzien als een look-a-like politieagent. Ook vanwege de veiligheid. Enne, wat het filmpje me ook leert.... waarom een GS als je er kennelijk ook met een RT makkelijk komt  ;D

B.


michaelmiata89

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #402 Gepost op: 16 juni 2015, 20:04:12
Citaat van: B link=msg=1356286 date=1434439049
En jezelf vervolgens verstoppen achter een grote kuip en een topkoffer... ik vind het juist positief dat ze er niet uitzien als een look-a-like politieagent. Ook vanwege de veiligheid. Enne, wat het filmpje me ook leert.... waarom een GS als je er kennelijk ook met een RT makkelijk komt  ;D

B.

Dat wat betreft RT en GS... dat ben ik helemaal met je eens!
Echter dat look a like politie vind ik regelrechte onzin. Dat geel draag je ivm je veiligheid en als je een seconde eerder gezien kan worden op de motor kan dat een verschil tussen leven of dood maken. Topkoffer en ruit ben ik ook met je eens. Vandaar dat ik het heb over een jas met gele mouwen. Just my 2ct's
Motorbegeleider, evenementen verkeersregelaar en actief in wijk preventie team


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #403 Gepost op: 16 juni 2015, 20:30:33
Als je tijdens het rijden je veiligheid moet hebben van de kleur van je jas, dan rij je niet goed. Wij (althans, dat mag ik binnenkort zeggen) dragen geel omdat we ook nog wel eens wat in het verkeer rommelen.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #405 Gepost op: 3 mei 2021, 14:40:30
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #406 Gepost op: 24 juni 2021, 15:35:02
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Samen sterk in de hulpverlening!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #409 Gepost op: 7 oktober 2021, 23:43:59
Dat is de eerste HV-uitvoering van de nieuwe R1250RT in Nederland die ik zie. Mooi ding!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein