Cursus evenementen hulpverlening Nederlandse Rode Kruis

Auteur Topic: Cursus evenementen hulpverlening Nederlandse Rode Kruis  (gelezen 17817 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #50 Gepost op: 19 februari 2015, 17:15:28
Mensen op de ambulance zijn ook in dienst van Ocean. Ken een ambu vpk en die is in dienst van Ocean en zit op de ambu in LN.

En ze bieden inderdaad BLS+ aan. Heb met carnaval ermee samen gewerkt: je krijgt een ambu vpk dan. Fijn om ermee te werken!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #51 Gepost op: 19 februari 2015, 17:18:14
BLS + door een ambulancepleeg.. Juist, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? ???


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #52 Gepost op: 19 februari 2015, 17:19:32
Citaat van: -Joost- link=msg=1331858 date=1424362694
BLS + door een ambulancepleeg.. Juist, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? ???
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #53 Gepost op: 19 februari 2015, 17:21:15
Bij ons was de vpk (in dit geval ambu vpk) onze triage verpleegkundige. Alles wat EHBO overstijgend was vroegen we hem/haar erbij. Dit heeft amburitjes gescheelt. Er waren gevallen die voor ons ambuwaardig zouden zijn waarbij de vpk ander advies gaf en dus geen ambu hoefde te komen.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #54 Gepost op: 19 februari 2015, 17:26:57
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1331862 date=1424362875
Bij ons was de vpk (in dit geval ambu vpk) onze triage verpleegkundige. Alles wat EHBO overstijgend was vroegen we hem/haar erbij. Dit heeft amburitjes gescheelt. Er waren gevallen die voor ons ambuwaardig zouden zijn waarbij de vpk ander advies gaf en dus geen ambu hoefde te komen.

Dat heeft dus niks met Basic Life Support te maken ;)


Rotterdammertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 347
Reactie #55 Gepost op: 19 februari 2015, 18:12:22
Zullen we weer terug on-topic gaan.....