OvD-G / CvD-G voertuigen

Auteur Topic: OvD-G / CvD-G voertuigen  (gelezen 76248 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #170 Gepost op: 5 april 2013, 15:52:53
Dienst: VR Amsterdam-Amstelland/Ambulance Amsterdam
Roepnummer: 13-813
Kenteken: 63-ZDR-3
Soort voertuig: OvDG
Merk & Type: Golf Plus
Bijzonderheden: Opbouw: DRV. Kleur wit, geel gestickerd. Balk komt van afgevoerde Honda Civic Hybrid, dashboard flitser



Dienst: VR Amsterdam-Amstelland/GHOR
Roepnummer: 13-814
Kenteken: 64-ZDR-3
Soort voertuig: OvDG
Merk & Type: Golf Plus
Bijzonderheden: als boven



Tom78

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 122
Reactie #171 Gepost op: 7 april 2013, 20:04:50
^ staat regelmatig bij mij voor de deur op de van Baerlestraat, op een laad- losplek. Heeft hij daar een vrijstelling voor? Of is dit uit gemakzucht? Aangezien er 10 meter verder een parkeergarage is...

Uiteraard begrijp ik dat de man snel bij zijn auto moet zijn als hij piket dienst heeft. Maar hoe zit dat qua regels? Als ik mijn auto te lang op die plek neer zet heb ik al snel een overijverige Boa aan mijn broek....


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #172 Gepost op: 7 april 2013, 22:36:19
^ staat regelmatig bij mij voor de deur op de van Baerlestraat, op een laad- losplek. Heeft hij daar een vrijstelling voor? Of is dit uit gemakzucht? Aangezien er 10 meter verder een parkeergarage is...

Uiteraard begrijp ik dat de man snel bij zijn auto moet zijn als hij piket dienst heeft. Maar hoe zit dat qua regels? Als ik mijn auto te lang op die plek neer zet heb ik al snel een overijverige Boa aan mijn broek....
Meestal hebben de diensten voor zulke voertuigen ontheffing. En zo niet, dan zien hopelijk de meeste OA's/BOA's wel het verschil tussen een particulier voertuig en een voertuig van een hulpdienst wat in piket staat.
greetz,  Enrique


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #173 Gepost op: 8 april 2013, 02:25:26
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #174 Gepost op: 2 mei 2013, 22:38:35
Dienst: VR Amsterdam-Amstelland/GHOR
Roepnummer: 13-811
Kenteken: 65-ZDR-3
Soort voertuig: OvDG
Merk & Type: Golf Plus
Bijzonderheden: als boven bij de 13-813 en 13-814. Dat witte streepje in de blauwe striping achterop? Daar staat "designpartners.nl", de 13-813 heeft het ook. Reclame?

en


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #175 Gepost op: 4 mei 2013, 19:29:08
^ staat regelmatig bij mij voor de deur op de van Baerlestraat, op een laad- losplek. Heeft hij daar een vrijstelling voor? Of is dit uit gemakzucht? Aangezien er 10 meter verder een parkeergarage is...

Uiteraard begrijp ik dat de man snel bij zijn auto moet zijn als hij piket dienst heeft. Maar hoe zit dat qua regels? Als ik mijn auto te lang op die plek neer zet heb ik al snel een overijverige Boa aan mijn broek....



Geloof mij, ik heb mij laten vertellen (uit zeer betrouwbare bron) dat men in Amsterdam gewoon een bekeuring op een Ambu plakt als dit gele kaartje niet achter de ruit ligt...  :-X


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #176 Gepost op: 5 mei 2013, 02:12:36
Geloof mij, ik heb mij laten vertellen (uit zeer betrouwbare bron) dat men in Amsterdam gewoon een bekeuring op een Ambu plakt als dit gele kaartje niet achter de ruit ligt...  :-X
en jij gelooft in sprookjes ( en kabouters natuurlijk ook...)? Eerst zeker weten en dan beweren!


nrkvbdnh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,153
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #177 Gepost op: 5 mei 2013, 13:50:29
en jij gelooft in sprookjes ( en kabouters natuurlijk ook...)? Eerst zeker weten en dan beweren!
zelfs de politie word bekeurd door handhaving als ze geen vergunning achter raam hebben zitten in amsterdam
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #178 Gepost op: 6 mei 2013, 02:14:32
zelfs de politie word bekeurd door handhaving als ze geen vergunning achter raam hebben zitten in amsterdam
Ook voor jou de vraag "jij gelooft zeker in sprookjes en kabouters?". Ik zie met belangstelling uit naar een bewijs ....en zo mogelijk vermelding van de betrouwbare bron(nen).
Gr
Paulg


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #179 Gepost op: 6 mei 2013, 10:29:48
Ook voor jou de vraag "jij gelooft zeker in sprookjes en kabouters?". Ik zie met belangstelling uit naar een bewijs ....en zo mogelijk vermelding van de betrouwbare bron(nen).
Gr
Paulg
Het is (binnen de politie) algemeen bekend dat Cition royaal de onopvallende voertuigen van de politie bekeurt, ook al hebben zij een politiebordje achter de ruit. Bewijs heb ik niet voor je.