OvD-G / CvD-G voertuigen

Auteur Topic: OvD-G / CvD-G voertuigen  (gelezen 76394 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #180 Gepost op: 6 mei 2013, 14:45:35
zelfs de politie word bekeurd door handhaving als ze geen vergunning achter raam hebben zitten in amsterdam

Waar basseer jij dit op? Niet slecht bedoeld hoor, want in het verleden kwam dit inderdaad voor. Is echt een hele rel geweest, wat op hogere hand is uitgevochten. Maar volgens mij doen ze dit niet meer. Ook de onopvallende voertuigen laten ze volgens mij met rust.
Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Chris81

  • Rechercheur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 160
Reactie #181 Gepost op: 6 mei 2013, 15:16:02
Waar basseer jij dit op? Niet slecht bedoeld hoor, want in het verleden kwam dit inderdaad voor. Is echt een hele rel geweest, wat op hogere hand is uitgevochten. Maar volgens mij doen ze dit niet meer. Ook de onopvallende voertuigen laten ze volgens mij met rust.
Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Het gebeurt bij ons in Hilversum en omstreken, met enige regelmaat dat onopvallende voertuigen worden bekeurt door Handhaving van de gemeente. Ik heb er zelf al 5 "gekregen" in de afgelopen 6 maanden. Hun stelling is, dat iedereen wel een bordje met politie erop kan maken c.q. laten maken. De laatste tijd gaat het weer redelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik hoop dat het zo blijft.

Ik parkeer tegenwoordig wel op de stoep etc. en niet meer in parkeervakken, want dan bekeuren ze fiscaal en daar hebben wij geen ontheffing voor. :o
Hoofd Evenementenhulpverlening Twente Instructeur & Examinator verkeersregelaars Verkeersregelaar (landelijke aanstelling)


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #182 Gepost op: 6 mei 2013, 15:20:11
Het gebeurt bij ons in Hilversum en omstreken, met enige regelmaat dat onopvallende voertuigen worden bekeurt door Handhaving van de gemeente. Ik heb er zelf al 5 "gekregen" in de afgelopen 6 maanden. Hun stelling is, dat iedereen wel een bordje met politie erop kan maken c.q. laten maken. De laatste tijd gaat het weer redelijk moet ik eerlijk zeggen. Ik hoop dat het zo blijft.

Ik parkeer tegenwoordig wel op de stoep etc. en niet meer in parkeervakken, want dan bekeuren ze fiscaal en daar hebben wij geen ontheffing voor. :o

Dit is een leuke voor het topic dat de politie wel verkeerregels mag overtreden. Want op deze manier wordt je dat verplicht of de baas moet een pinpas aan iedere diender verstrekken voor het trekken van een kaartje.

Maar even eerlijk wat een onzin. Ik weet nog wel dat bij ons (Amsterdam) stadstoezicht een hele periode bekeurde en zelfs klemde in de tijd van de wielklemmen. Het gebeurde zelfs dat de pitauto's werden geklemd. Dat is toen zo uit de hand gelopen dat als de toezichthouders van de gemeente om politieassistentie riepen, de collega's niet of zeer traag ter plaatse gingen. Dit is uiteindelijk door de korpsleiding uitgevochten met de gemeente.

Misschien is dat ook wat voor jullie korpsleiding.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #183 Gepost op: 6 mei 2013, 15:54:56
Misschien is dat ook wat voor jullie korpsleiding.

Pully, volgens mij werk jij en Chris81 sinds 1 januari voor dezelfde korpsleiding  ;)


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #184 Gepost op: 6 mei 2013, 17:03:07
Pully, volgens mij werk jij en Chris81 sinds 1 januari voor dezelfde korpsleiding  ;)

Scherp! Moet er nog steeds aan wennen. Maar regioeenheidleiding.  98uiye
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #185 Gepost op: 6 mei 2013, 17:20:02
Hun stelling is, dat iedereen wel een bordje met politie erop kan maken c.q. laten maken.
Hier wil k ff een reactie op geven. Ik zie soms op AŽdam CS wel eens een zwarte VW Polo staan. Deze heeft dan vaak een rood bordje, met zwarte letters politie erop bij de ruit. Dit vind ik idd niet erg realistisch overkomen..
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #186 Gepost op: 6 mei 2013, 17:24:31
Hier wil k ff een reactie op geven. Ik zie soms op AŽdam CS wel eens een zwarte VW Polo staan. Deze heeft dan vaak een rood bordje, met zwarte letters politie erop bij de ruit. Dit vind ik idd niet erg realistisch overkomen..

Wat verwacht je dan?


jeffrey010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 604
Reactie #187 Gepost op: 6 mei 2013, 18:19:17
Dit is een leuke voor het topic dat de politie wel verkeerregels mag overtreden. Want op deze manier wordt je dat verplicht of de baas moet een pinpas aan iedere diender verstrekken voor het trekken van een kaartje.

Maar even eerlijk wat een onzin. Ik weet nog wel dat bij ons (Amsterdam) stadstoezicht een hele periode bekeurde en zelfs klemde in de tijd van de wielklemmen. Het gebeurde zelfs dat de pitauto's werden geklemd. Dat is toen zo uit de hand gelopen dat als de toezichthouders van de gemeente om politieassistentie riepen, de collega's niet of zeer traag ter plaatse gingen. Dit is uiteindelijk door de korpsleiding uitgevochten met de gemeente.

Misschien is dat ook wat voor jullie korpsleiding.

Hahahaha,

Toezichthouder: We willen met spoed politie TP hebben..
Politie: Sorry we kunnen niet komen, Er zit een wielklem aan onze wagen vast  ;D
Toezichthouder: Oja excuus, u had net geen kaartje getrokken  098uo
Met Vriendelijke Groet.....


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #188 Gepost op: 7 mei 2013, 19:39:10
Hahahaha,

Toezichthouder: We willen met spoed politie TP hebben..
Politie: Sorry we kunnen niet komen, Er zit een wielklem aan onze wagen vast  ;D
Toezichthouder: Oja excuus, u had net geen kaartje getrokken  098uo

Dat idee ja.  098uo
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #189 Gepost op: 7 mei 2013, 19:52:31

Maar even eerlijk wat een onzin. Ik weet nog wel dat bij ons (Amsterdam) stadstoezicht een hele periode bekeurde en zelfs klemde in de tijd van de wielklemmen. Het gebeurde zelfs dat de pitauto's werden geklemd. Dat is toen zo uit de hand gelopen dat als de toezichthouders van de gemeente om politieassistentie riepen, de collega's niet of zeer traag ter plaatse gingen. Dit is uiteindelijk door de korpsleiding uitgevochten met de gemeente.
Jeetje wat een rare gang van zaken, wat voor mensen werkten er wel niet? ??? :-\ :'(