Welke p 2000 pieper

Auteur Topic: Welke p 2000 pieper  (gelezen 13936 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #10 Gepost op: 28 april 2005, 01:18:48
Wij draaien sinds gister "stereo", hebben een infostream, leuk speelgoedje

Over welke regio hebben we het hier?

Overigens, werkt die Infostream goed?? Uit verschillende (betrouwbare) bronnen heb ik vernomen dat er nog steeds fouten in de Infostreams zitten. Geen schokkende, maar wel vervelende. Dat wil niet zeggen dat ze niet goed werken, maar het schijnen wel problemen te zijn die opgelost moeten worden...

Groeten, Peter.


Eric

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 144
Reactie #11 Gepost op: 28 april 2005, 12:47:42
We hebben het hier over de regio Fryslân ( vroeger Friesland ). Een groot aantal korpsen heeft hier de X-stream pager al in ontvangst genomen. Er zal de komende periode nog parralel geallarmeerd worden.

Eric
Brandwacht BHV 'er Eerste hulpverlener Medewerker verbindingsdienst rode kruis Lid geneeskundige eenheid (sigmalid)


Gast48368

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 1 mei 2005, 18:31:13
Over welke regio hebben we het hier?

Overigens, werkt die Infostream goed?? Uit verschillende (betrouwbare) bronnen heb ik vernomen dat er nog steeds fouten in de Infostreams zitten. Geen schokkende, maar wel vervelende. Dat wil niet zeggen dat ze niet goed werken, maar het schijnen wel problemen te zijn die opgelost moeten worden...

Groeten, Peter.


Wat voor fouten?? Waarschijnlijk zal het ook daarom zijn dat er parralel gepiept wordt. En we hebben iedere dag proefallarm tot juni


brw_sluis

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 7 mei 2005, 10:41:51
Neem de Mercurius ;D


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #14 Gepost op: 7 mei 2005, 10:43:15
Neem de Mercurius ;D

Bevalt hij nog steeds goed ?  ;) :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


paul_hartog

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 27 juni 2005, 18:04:10
goede keuze hebhem zelf ook :laugh:
nix geen problemen


Blommie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 170
  • Hulpverlener zowel vrijwillig als beroepsmatig
Reactie #16 Gepost op: 27 juni 2005, 20:34:05
Maar Drenthe alarmeert nu nog anoloog.
ambu 954
>:( Drenthe alarmeert al tijden ook via p2000. Daarnaast gaat dezelfde melding er ook nog steeds analoog uit. Dus voor Drenthe kun je voor brw-meldingen zeker een pager gebruiken.


xstreamtje

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 27 juni 2005, 23:55:45
Wij draaien sinds gister "stereo", hebben een infostream, leuk speelgoedje  ;D


Plaats eens wat foto's van dat wonder apparaat!?  :D


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #18 Gepost op: 28 juni 2005, 16:43:43
ik dacht zolang de korpsen nog geen 2000 pieper hebben ze alleen maar anoloog piepten.

In Drenthe zijn verschillende korpsen reeds voorzien van P2000-piepers. Ik weet niet precies welke korpsen, maar bij mijn weten toch al een groot deel van de regio. Daarom zie je dat er regelmatig informatie bij wordt getikt, aangezien het gros van de berichten ook daadwerkelijk operationeel wordt ontvangen...

Groeten, Peter.


Remon

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 29 juni 2005, 02:48:23
Plaats eens wat foto's van dat wonder apparaat!?  :D

In deze topic (klik) op het Scannerforum staan een 10-tal foto's van de Xstream pager. (alsmede ook opnames van de alarmgeluiden.)