Pauze als verkeersregelaar?

Auteur Topic: Pauze als verkeersregelaar?  (gelezen 35738 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #30 Gepost op: 3 mei 2015, 15:50:19
Reed van de week langs 2 vkr's bij Leiderdorp die een om en om stonden te doen. Even met een staan praten en hij zei al dat ze van 07.00 tot 19.00 daar moesten staan. Met 2 man terwijl het druk was daar. En de tijdelijke VRI stond nog gewoon aan terwijl ze aan het regelen waren.


NS1607

  • Postbezorger Business Post Limburg BV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Stichting Stadsbusmuseum Maastricht
Reactie #31 Gepost op: 3 mei 2015, 16:16:49
Dat is ook niet echt handig om de VRI aan te laten staan als er VKR aanwezig is.


Jos.
Evenementen verkeersregelaar Eijsden-Margraten / Gulpen-Wittem.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #32 Gepost op: 3 mei 2015, 16:29:14
Citaat van: NS1607 link=msg=1347688 date=1430662609
Dat is ook niet echt handig om de VRI aan te laten staan als er VKR aanwezig is.


Jos.

Helemaal mee eens. Ik heb zelf zo'n soort klus gehad vrijdag in Badhoevedorp en daar had mijn collega de sleutel van de vri kast zodat die op knipperen kon. Helaas stond daar weer halverwege een collega van een ander bedrijf vrachtwagens te begeleiden, die dus door ons werk heen moesten komen, zonder dat wij contact met hem hadden. Werkt ook niet echt handig, 2 klussen op dezelfde plek, waar beide uitvoerders een ander bedrijf inhuren. lol


NS1607

  • Postbezorger Business Post Limburg BV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Stichting Stadsbusmuseum Maastricht
Reactie #33 Gepost op: 3 mei 2015, 16:43:19
Inderdaad heel geestig geregeld.
Zo zie je maar hoe men op ambtelijk gebied langs elkaar heen werkt.


Jos.
Evenementen verkeersregelaar Eijsden-Margraten / Gulpen-Wittem.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #34 Gepost op: 3 mei 2015, 16:53:44
Nee Jos, niet ambtelijk. Gewoon 2 klussen die elkaar overlapte qua uitvoeringsgebied en dan 2 verschillende bedrijven hebben die de klussen hebben gekregen. De andere klus had volgens mij te maken met uitbreiding van snelweg daar en wij stonden een fietspad te beveiligen waar nieuwe kabels werden gelegd over een aardige lengte. Een collega die er eerder had gestaan, zei dat de vri net voor de ander vkr stond, en toen ik er stond, stond die er een paar honderd meter voorbij.

Ach, we hebben het aardig opgelost. Kwestie van even goed in de gaten houden wanneer er lege zandauto's stonden te wachten, en voor hem even opletten wanneer er een gat kwam van mijn kant.


NS1607

  • Postbezorger Business Post Limburg BV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Stichting Stadsbusmuseum Maastricht
Reactie #35 Gepost op: 3 mei 2015, 17:01:59
Dat bedoelde ik ook.
Met een beetje goed organisatorisch overleg hadden deze 2 klussen net zo goed 1 klus kunnen zijn.


Jos.
Evenementen verkeersregelaar Eijsden-Margraten / Gulpen-Wittem.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,585
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #36 Gepost op: 3 mei 2015, 17:08:53
Citaat van: batoutofhell link=msg=1347683 date=1430661019
Reed van de week langs 2 vkr's bij Leiderdorp die een om en om stonden te doen. Even met een staan praten en hij zei al dat ze van 07.00 tot 19.00 daar moesten staan. Met 2 man terwijl het druk was daar. En de tijdelijke VRI stond nog gewoon aan terwijl ze aan het regelen waren.

En als men gaat klagen van dit kan niet zal er al snel een reactie volgen als. Voor jullie zo 2 anderen hoor. Of woorden van gelijke strekking.
Dit is heel simpel op te lossen door gewoon te zeggen nu maar alles via de VRI en wij gaan even eten of een wc opzoeken mits er een wc is.
En anders achter een dikke boom gaan staan of in de auto stappen en naar een gelegenheid gaan waar wel een wc is. En doet de werkgever en/of opdrachtgever er moeilijk over dan zou hij wat mij betreft dikke pech hebben. Het is gewoon van de gekken dat je tijdens je werk niet even normaal kan eten, drinken en een sanitaire stop kan maken. Ik had er maling aan en stond gewoon tijdens het werk te eten en te drinken en de eerste die er wat van wilde zeggen kon mooi mijn plek innemen wat mij betreft.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


NS1607

  • Postbezorger Business Post Limburg BV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 159
    • Stichting Stadsbusmuseum Maastricht
Reactie #37 Gepost op: 3 mei 2015, 17:27:17
Juist Enrico1972.

Zo doe ik dat ook, gewoon niet moeilijk over doen.


Jos.
Evenementen verkeersregelaar Eijsden-Margraten / Gulpen-Wittem.


batoutofhell

  • Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 490
Reactie #38 Gepost op: 3 mei 2015, 18:09:57
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Ik denk dat de mensen ook niet echt blij zijn als je ergens staat te regelen met een natte broek en stinkend naar.... Gaat er in de tussentijd iets mis, is het jammer maar helaas. Moet de opdrachtgever maar zorgen voor voldoende personeel!


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #39 Gepost op: 3 mei 2015, 18:20:24
Is dat niet een probleem voor je werkgever?