Screening Luchthavenbeveiliger.

Auteur Topic: Screening Luchthavenbeveiliger.  (gelezen 6800 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jack070

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 8 januari 2018, 23:36:32
Ik heb gesolliciteerd op een baan als luchthavenbeveiliger op Schiphol.
Nu word er een verklaring van geen bezwaar aangevraagd voor mij alleen ben ik bang dat die geweigerd kan worden.

Ik heb op 15 December 2011 een transactievoorstel gekregen van 50 euro euro omdat ik verduistering had gepleegd. Ik vond een mobiele telefoon in een kleedkamer en nam het mee.
Ik was toen 17 jaar oud. (Ik ben nu 24)
Ik kon ook kiezen voor een taakstraf van 3 uur.

In 2013 begon ik de opleiding beveiliging ik moest stage lopen en hiervoor werd een grijze pas aangevraagd ik kreeg een brief van de korpschef dat deze werd onthouden door de verduistering.
Ik mocht langskomen voor mijn zienswijze. Dit heb ik daarna met succes gedaan en ik kreeg mijn grijze pas en kon stage lopen en mijn diploma halen.
Ik kreeg toestemming voor 1 jaar.
In de brief stond ook dat ik geen werkzaamheden mocht uitvoeren tot Oktober 2017.

nu heb ik gesolliciteerd en vrees ik dat ik geen VVGB krijg voor werken op schiphol door deze incident.
Het was een domme fout en ik was nog jong en sindsdien ben ik niet in aanraking gekomen met de politie of iets anders.
Hoe groot is de kans dat ik word geweigerd, of kunnen ze toch toestemming geven.




Trein2000

  • geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 33
  • geïnteresseerde
Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2018, 00:22:03