Service en Veiligheid medewerkers NS

Auteur Topic: Service en Veiligheid medewerkers NS  (gelezen 68929 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #80 Gepost op: 10 augustus 2016, 14:28:28
Bizar.
Bijdragen op persoonlijke titel.


Frank Lingen

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 533
Reactie #81 Gepost op: 10 augustus 2016, 15:21:44
Citaat van: Bollie link=msg=1441585 date=1470816154
Als jullie serieus over honden gaan hebben, kan je ook beargumenteren dat de NS'ers een dienstwapen moeten krijgen....  98uiye
Ik verwacht dat het treinpersoneel over vijftig jaar een pistool zal dragen in Nederland. En dat lijkt me een goede ontwikkeling. Ik ben er zeker niet voor dat grote aantallen burgers een pistool mogen dragen zoals in de VS. Maar voor personeel in trein en bus maak ik een uitzondering.
Ik stem links.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #82 Gepost op: 10 augustus 2016, 18:50:52
Citaat van: Frank Lingen link=msg=1441640 date=1470835304
Ik verwacht dat het treinpersoneel over vijftig jaar een pistool zal dragen in Nederland. En dat lijkt me een goede ontwikkeling. Ik ben er zeker niet voor dat grote aantallen burgers een pistool mogen dragen zoals in de VS. Maar voor personeel in trein en bus maak ik een uitzondering.

 :o


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #83 Gepost op: 10 augustus 2016, 18:58:23
Citaat van: Frank Lingen link=msg=1441640 date=1470835304
Ik verwacht dat het treinpersoneel over vijftig jaar een pistool zal dragen in Nederland. En dat lijkt me een goede ontwikkeling. Ik ben er zeker niet voor dat grote aantallen burgers een pistool mogen dragen zoals in de VS. Maar voor personeel in trein en bus maak ik een uitzondering.

Hoe minder mensen met wapens hoe beter! Des te minder kans op schietincidenten 98uiye
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


guest15549

  • Gast
Reactie #84 Gepost op: 10 augustus 2016, 19:03:06
Citaat van: Frank Lingen link=msg=1441640 date=1470835304
Ik verwacht dat het treinpersoneel over vijftig jaar een pistool zal dragen in Nederland. En dat lijkt me een goede ontwikkeling. Ik ben er zeker niet voor dat grote aantallen burgers een pistool mogen dragen zoals in de VS. Maar voor personeel in trein en bus maak ik een uitzondering.

Ik stel voor dat we Service en Veiligheid helemaal schrappen en in plaats daarvan militairen van het Korps Mariniers of het Korps Commando Troepen laten meereizen. Uiteraard met kogelwerende kleding en geweren. Mensen die hun stem verheffen of niet binnen 2 seconden hun vervoersbewijs laten zien worden bij het volgende station standrechtelijk geëxecuteerd. Dat is wel effectief.


Whalertje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
Reactie #85 Gepost op: 10 augustus 2016, 20:15:28
Citaat van: RS496 link=msg=1441667 date=1470848586
... Mensen die hun stem verheffen of niet binnen 2 seconden hun vervoersbewijs laten zien worden bij het volgende station standrechtelijk geëxecuteerd. Dat is wel effectief.

Oops!!! :o :o :o
Laten we vooral niet gaan proberen om van ons land een tweede Israël te maken.

U meende het door u gestelde dan waarschijnlijk ook niet,


guest15549

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 10 augustus 2016, 20:30:49
Citaat van: Whalertje link=msg=1441680 date=1470852928
Oops!!! :o :o :o
Laten we vooral niet gaan proberen om van ons land een tweede Israël te maken.

U meende het door u gestelde dan waarschijnlijk ook niet,

Je kunt mijn reactie inderdaad met een korreltje zout nemen.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #87 Gepost op: 10 augustus 2016, 23:58:04
Citaat van: koenb link=msg=1441628 date=1470830879
hij vertelde dat deze honden opgeleid worden volgens de politiestandaarden

Dit is het grootste misverstand. De basis van de hond is hetzelfde, de 'politiestandaard'. De besten worden gekocht door de politie en dan begint de echte training, werk en ervaring pas. De honden zijn absoluut niet te vergelijken.
Vertel dit eens tegen een ervaren hondengeleider van de politie, die kan er leuk over vertellen wat precies de verschillen zijn!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Highfield

  • Zeeofficier Koninklijke Marine
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,016
Reactie #88 Gepost op: 11 augustus 2016, 10:13:03
Particulieren met honden werken wel afschrikwekkend, je weet immers nooit wat er gaat gebeuren dus je laat t wel uit je hoofd om scheve gezichten te veroorzaken.

Waar is toch de tijd gebleven dat conducteurs vriendelijk je kaartje kwamen controleren en een praatje maakten. Nu lijkt het soms wel een soort inquisitie met al die bende aan een koppel en een kop op onweer. Ik chargeer een beetje maar t punt staat wel.

Laatst zelf een boete gepakt van een BOA ivm fietsen waar dat niet mocht. Stom, fout geaccepteerd, consequentie aanvaard, vriendelijk gecommuniceerd. Dat was echter niet wederzijds, ik werd behandeld alsof ze op het punt stonden me in een nekklem neer te leggen en geboeid af te voeren..sorry maar het hele BOA verhaal met alle versnipperde bevoegdheden vind ik maar niets.
Bijdragen op persoonlijke titel.


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #89 Gepost op: 11 augustus 2016, 10:21:14
Citaat van: silque link=msg=1441726 date=1470866284
Dit is het grootste misverstand. De basis van de hond is hetzelfde, de 'politiestandaard'.

Is dat "royal dutch police dog association ph-1 certificate"?