Service en Veiligheid medewerkers NS

Auteur Topic: Service en Veiligheid medewerkers NS  (gelezen 68445 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest15549

  • Gast
Reactie #120 Gepost op: 14 augustus 2016, 00:36:57
Citaat van: CopVR3 link=msg=1442348 date=1471127342

Geen idee. Volg ik niet.

Als je ziet hoe bepaalde zaken worden afgehandeld door het OM/bij de rechtbank is het misschien maar beter voor je motivatie om het niet te volgen  98uiye

Maar dat is een andere discussie. Tnx voor de antwoorden  O0


MarkyMark

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #121 Gepost op: 14 augustus 2016, 19:25:53
Citaat van: selcik link=msg=1440734 date=1470340621
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat zo een medisch onderzoek precies inhoudt bij een baan als medewerker veiligheid en service ?? waar wordt er precies onderzocht moet je bijvoorbeeld urine inleveren of bloed afgeven ???


Hier ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar...

is er iemand op dit forum,  welke verstand van zaken heeft omtrent de selectie procedure?


dick78

  • Service & Veiligheid NS ex berger
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #122 Gepost op: 15 augustus 2016, 01:17:14
Tijdens de medische test maken ze een hartfilmpje doen ze een gehoortest en controleren ze op kleurenblindheid en bloedsuiker.


MarkyMark

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #123 Gepost op: 15 augustus 2016, 10:30:03
Citaat van: dick78 link=msg=1442573 date=1471216634
Tijdens de medische test maken ze een hartfilmpje doen ze een gehoortest en controleren ze op kleurenblindheid en bloedsuiker.

Dick Dank voor je uitleg.
ben je verder ook op de hoogte wat ze verwachten tijdens een sporttest?


057937

  • BOA domein IV | Beroepsverkeersregelaar | Toezichthouder | ESO
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #124 Gepost op: 2 september 2016, 00:02:06
Citaat van: MarkyMark link=msg=1442623 date=1471249803
Dick Dank voor je uitleg.
ben je verder ook op de hoogte wat ze verwachten tijdens een sporttest?

De zogenaamde piepjes test. Twee lijnen op 20 meter afstand van elkaar, bij het geluidssignaal ren je naar de lijn aan de overkant, die tik je aan en ren je weer terug naar de lijn waar je bent begonnen, het is de bedoeling dat je die lijn ook aantikt voordat het 2e signaal klinkt. Dit gaat zo een tijdje door. Ik weet alleen niet meer tot welk niveau je moet komen.
Ik heb deze test in ieder geval niet gehad. En ik heb van de nieuwe mensen die binnen zijn gekomen gehoord dat zij ook geen fitheidstest hebben gehad. Volgens mij is die er nu of helemaal uit. Of ze gaan die test pas doen wanneer ze twijfels hebben over jouw conditie.
Je hoeft in ieder geval een marathon te kunnen lopen. Als je gewoon gezond en beetje fit bent is er niets om je druk over te maken.


MarkyMark

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #125 Gepost op: 3 september 2016, 03:11:46
057937,   bedankt voor je opheldering.
ik heb gisteren 02-09-2016 het telefonisch intake gesprek gehad (30 min). naderhand van dit gesprek ben ik voor a.s. dinsdag 06-09-2016 uitgenodigd om in utrecht te komen voor een competentie gericht interview met een recruiter / manager van de afdeling veiligheid en service,

hebben jullie aangaande dit bezoek / gesprek  wat tips.

hieronder wat er aanbod gaat komen tijdens het gesprek:

Wat kun je verwachten?
Het gesprek wordt gevoerd volgens de STAR-methode. Hierin vragen we je enkele concrete voorbeelden te noemen uit jouw werkverleden, waaruit blijkt dat je voldoet aan de competenties.

De competenties die in ieder geval aan bod zullen komen zijn:

Klantgerichtheid Samenwerken  Zelfstandigheid  Stressbestendigheid

Hierop volgend als ik dit met succes doorsta, volgt er een psychologisch gesprek.
ik heb hier een vaag beeld bij.. is dit
- cijferreeksen?
- ruimtelijke inzicht
- woordslangen

als dit zo is, is dit niet mijn sterkste kant.

ik heb gevraagd of er een sporttest deel uit maakt van de procedure. dit is zoals jij hierboven al vermeld niet meer van toepassing.

ik hoor graag van jullie:-)


oma

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 10,711
Reactie #126 Gepost op: 3 september 2016, 15:14:51
Citaat
De politie laat steken vallen bij de registratie van geweldsincidenten in het openbaar vervoer. Deze incidenten moeten geregistreerd worden met een specifieke code, maar in ongeveer één op de vijf gevallen gebeurt dit niet, blijkt uit onderzoek van RTL Nieuws.

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/politie-in-de-fout-bij-registratie-geweld-openbaar-vervoer

Martijn van Helvert
@Martijncda
Cijfers vertrouw ik niet. Personeel @FNVSpoor voelt zich niet vrij incidenten te melden. Ik stel dinsdag vragen!

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/politie-in-de-fout-bij-registratie-geweld-openbaar-vervoer


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #127 Gepost op: 3 september 2016, 16:54:51
De incidenten moeten voorzien worden van een projectcode zodat ze makkelijker terug te vinden zijn. Niet goed dat dat niet volledig gebeurt, maar het wordt wel heel erg uit z'n verband getrokken. Waar het volgens mij om gaat is dat de politie adequaat ingrijpt bij geweld in het OV, dat staat helemaal los van de projectcode.
Alle mishandelingen, bedreigingen etc. worden gewoon afgehandeld volgens de procedure, men vergeet alleen soms de speciale projectcode eraan te hangen zodat het met 1 muisklik terug te vinden is.

Volgens mij moeten we ons druk gaan maken om andere dingen, de projectcode is een middel en geen doel. Dat doel wordt gewoon bereikt!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Diaephi

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
  • Inspecteur Oost-Brabant - Veiligheidskundige
Reactie #128 Gepost op: 3 september 2016, 17:26:47
Precies Silque.

Projectcodes werken verder geweldig in theorie, maar voor sommige collega's is het al te lastig om de juiste incidentcodes in ons geweldige BVH te vinden, laat staan de projectcodes te onthouden die een keer over de mail zijn gekomen.
Volg Robuust Blauw! via www.robuustblauw.nl


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #129 Gepost op: 5 september 2016, 11:02:54
definitie project: Een project is een proces waarbij binnen een bepaalde tijd wordt toegewerkt naar een gesteld doel. Het is per definitie eenmalig en wordt gekenmerkt door een beperkt tijdsbestek, waarbinnen de gestelde doelen behaald dienen te worden.
Hobby Bobby eenheid Den Haag