Nieuwe maskers Draeger

Auteur Topic: Nieuwe maskers Draeger  (gelezen 3960 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

pyroloog

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 181
  • BRW-ZHZ
Reactie #10 Gepost op: 9 mei 2005, 16:18:54
Nieuwe reactie van Draeger:

Ik heb afgelopen week weer een reactie van Draeger ontvangen, waarin ze aangaven dat er verkeerde veerbruggen zijn geleverd bij ons type masker. Een kwalijke zaak, aangezien ze zich nu gaan tegenspreken.
Er werd bij hoog en bij laag beweerd dat de veerbruggen die er bijna tussenuit vielen correct waren!! Er mocht speling opzitten volgens draeger, alleen op de vraag wat die speling maximaal mocht zijn heb ik nooit meer reactie gehad.
Nu blijkt dus dat er andere veerbruggen in omloop zijn voor de nieuwe maskers.

Voor een ieder die dit leest; Let er aub op dat de veerbruggen onderling niet worden uitgewisseld met elkaar, want daar gaan zeker ongelukken van komen en we praten hier over mensenlevens!


Brw-Oosterland

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 21 mei 2005, 20:00:39
Ps. volgen Drager is er over dit item een nieuwsbrief verzonden naar alle gebruikers. Hebben jullie er ook een gehad?? Ik pas sinds kort via collega's


Ik ben lid van de ademluchtwerkgroep van brandweer Schouwen-Duiveland en ik heb nog nooit van dit probleem gehoord. Dus ook niet in een nieuwsbrief van Dräger. Ik vind het hele verhaal zacht uitgedrukt "erg "vreemd". Ik ga dit voor onze werkgroep eens  goed in de gaten houden!