Oefening zeer grote brand (overige) Beekstraat - Arnhem 10-04-2013

Auteur Topic: Oefening zeer grote brand (overige) Beekstraat - Arnhem 10-04-2013  (gelezen 3840 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #10 Gepost op: 10 april 2013, 19:50:47
Is ook geen probleem hoor, maar voor dit soort oefeningen is er een oefenomgeving..


rsc

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 276
Reactie #11 Gepost op: 11 april 2013, 12:06:13
Meldkameroefeningen kunnen toch gewoon in de oefenomgeving van GMS uitgevoerd worden? Ik snap niet echt waarom dat in de productieomgeving gedaan wordt als het alleen voor de meldkamer is...
Ik vermoed dat men hier hetzelfde gaat doen als in Gelderland Zuid. De RAC gaat deelnemen in grotere oefeningen. Daarbij worden de eenheden door de RAC aangestuurd en kunnen zo ook meldkamerprocessen worden geoefend. In GZ gebeurt dat al een tijdje op die manier. Ook zij beschikken over een reeks caps voer dit doel.


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #12 Gepost op: 11 april 2013, 14:04:20
Ik weet dat Gelderland-Zuid op het moment dat ze in Weeze oefenen via de P2000 capcodes van GLZ alarmeren. Kan hier ook het geval zijn voor GLM dat ze bijv. CoPI oefening houden, Weeze, of een andere oefening.

Het is wel vooruitgang. Ik weet dat het een klein half jaar terug nog een dilemma was bij een oefening in GLM. Men wilde de MK mee laten oefenen, maar dit kon niet omdat dit soort mogelijkheden er toen nog niet waren...
Student Technische Bedrijfskunde TU/e