P2000 schakeling lichtnet

Auteur Topic: P2000 schakeling lichtnet  (gelezen 9901 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

semafoonwinkel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
  • www.SemafoonWinkel.nl
    • www.SemafoonWinkel.nl
Reactie #10 Gepost op: 4 december 2013, 18:52:58
Citaat van: FF4266 link=msg=1225559 date=1386176069
eeeh..... huh?? Ik mis iets denk ik?
Nee, druk druk. Zat te antwoorden tussen 2 klanten door.
De Galaxy relais lader is er niet (meer) vermoed ik. Zie hem niet op de site meer.
En al is de lader er, de Galaxy voor NL is voorzien van speciale software. De relais schakeling zit hier niet in.
Dus dat gaat hem niet worden.
Grt. Werner - SemafoonWinkel


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #11 Gepost op: 4 december 2013, 19:07:48
Oke, jammer, dan houdt het voor nu even op. Mijn wederhelft gaat echt niet akkoord met de aanschaf van een tafelpager + schakelaar voor zoveel geld.. ;)


Koekerdt

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #12 Gepost op: 5 december 2013, 20:02:14
Als je zelf een beetje technisch bent kan je een (oude) pieper uit elkaar halen. Je kunt bijvoorbeeld de trilmotor er uit halen en vervangen door een relais wat een schakeling maakt in het lichtnet. Als je slim bent vervang je de batterij dan ook gelijk door een transformator en bouw je ook een tijdschakelaar in waardoor je wederheft maar max 5 minuten in het licht zit als jij weg bent.

Kost je een pieper, paar tientjes aan onderdelen en een avondje solderen. Klinkt mij een stuk goedkoper dan de eerder genoemde opties.
Vers afgestudeerd Integraal Veiligheidskunde Veiligheidscoördinator op verschillende evenementen Geïnteresseerde in alle andere vormen van veiligheid


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Reactie #13 Gepost op: 5 december 2013, 20:10:38
Klinkt leuk, een oude pager heb ik nog, maar zo technisch ben ik echt niet.. Ik ben meer van het grove autotechniek werk.. Mocht iemand hier zin in hebben, dan hoor ik dat graag!!!