Signalering op Landelijke Aanbesteding Politie Voertuigen

Auteur Topic: Signalering op Landelijke Aanbesteding Politie Voertuigen  (gelezen 28744 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Politie met spoed naar melding in Dordrecht

Politie in Dordrecht met spoed onderweg naar een prio 1 melding

En toch blijft het me opvallen (met name in de praktijk) hoe weinig er gebruik wordt gemaakt van de KK knop. Simpelweg omdat er geen uitleg wordt gegeven over de mogelijkheid van de KK.




PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #1 Gepost op: 21 april 2013, 20:18:35
En toch blijft het me opvallen (met name in de praktijk) hoe weinig er gebruik wordt gemaakt van de KK knop. Simpelweg omdat er geen uitleg wordt gegeven over de mogelijkheid van de KK.
KK ?  ???
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #2 Gepost op: 21 april 2013, 20:27:20
KK ?  ???

Uhmmm......
KarrenKopper: systeem dat uit de grill komt met een bokshandschoen om overig verkeer opzij te duwen.  ;D

Ben ook wel benieuwd!


Nachtbroeder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
Reactie #3 Gepost op: 21 april 2013, 20:28:41
KK ?  ???

Knipperende Koplampen... Niet te verwarren met een haagse krachtterm en Kleine Kraan  :)


Steven78

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 757
  • Terug in de medische research
Reactie #4 Gepost op: 21 april 2013, 20:30:42
Knipperende Koplampen... Niet te verwarren met een haagse krachtterm en Kleine Kraan  :)

Kijk, weer wat geleerd vandaag!  O0


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #5 Gepost op: 21 april 2013, 21:09:19
Een Systeem dat automatische een prop in een band schiet als ie lek is en dan ook nog op pompt  ??? ??? ???

O het het KK is dus gewoon het WW ststeem  tja  098uo


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #6 Gepost op: 21 april 2013, 21:11:37
Een Systeem dat automatische een prop in een band schiet als ie lek is en dan ook nog op pompt  ??? ??? ???

Precies... Zal wel een hele mooie creatieve benaming zijn voor zo'n smurrie-spuitbusje O0


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #7 Gepost op: 21 april 2013, 21:14:55
Er staat letterlijk op het knopje KK op het bedieningskastje. Express geen KnipperendeKoplampen neergezet, want dit waren precies de reacties waar ik op wachtte. Een knopje met KK zonder verdere uitleg zegt de gemiddelde diender niets. Dat is tenminste mijn ervaring.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #8 Gepost op: 21 april 2013, 22:10:38
Als ik prio-1 rijd (of ernaast zit) druk ik altijd op die toets, en ik krijg standaard de vraag van de ander wat ik zojuist deed... Onze voertuigen hebben het zelfs al wat langer, zat ook op de oudere Tourans. 's Nachts gebruik ik het niet.

Je hebt ook collega's met 'halve' kennis. Die drukken één keer kort op de knop: dan gaan de grillflitsers uit. Je moet hem lang ingedrukt houden voor KK.


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #9 Gepost op: 21 april 2013, 22:16:27
Als ik prio-1 rijd (of ernaast zit) druk ik altijd op die toets, en ik krijg standaard de vraag van de ander wat ik zojuist deed... Onze voertuigen hebben het zelfs al wat langer, zat ook op de oudere Tourans. 's Nachts gebruik ik het niet.

Je hebt ook collega's met 'halve' kennis. Die drukken één keer kort op de knop: dan gaan de grillflitsers uit. Je moet hem lang ingedrukt houden voor KK.
Bij de 'Honac-versie' is het juist 1x kort indrukken. Bij de nieuwste voertuigen staat het zelfs al automatisch aan en kan handmatig uit.